Allmänt > Fria diskussioner
God fortsättning....
kas:
Jajjamänsan! Bra med filten så man slipper flugorna haha. ;D ;)
kas:
Att upprätthålla traditionerna jul, rea, nyår, är lika viktigt som att vi går i kyrkan på förutbestämmda dagar. Man kan se hela paketet som ett rättesnöre, för hur man ska bete sig. Ska dra upp ett enda ex. vi hade aldrig haft sandaler, om vi inte kommit i kontakt med Gamla testamentet. Där står det: Han var klädd i sandaler och fotsida skepnad! 8)
kas:
När jag läser din insändare så inser jag att just DU, skulle passa bra i sandaler och"fotsida skepnad", och bekymret med skosnören är då ochså eliminerat ;D
Reggis:
Skulle du få bestämma kikarbara så skulle vi fortfarande ha torrdass. Utvecklingen går framåt, det går inte att stoppa jordens rotation. Det bästa är att det accelererar, det gäller att hänga med annars blir man frånsprungen som du kikarbara. Du sitter där och ser min bak försvinna fjärran in i framtiden mens du själv asketiskt lagar dina nötta yllesockor.
Nej konsumtion är dagens melodi. Dessutom råder djungelns lag, endast den störste överlever. Det vill säga dina olönsamma småbutiker är körda om de inte på något sätt gör sig unika. Att bara som någon sorts socialbidrag handla i affärer till högre priser för att upprätthålla någon form av sysselsättningsterapi finner jag uteslutet. Nej de får minsann anstränga sig och erbjuda något extra annars skall de bort.
kas:
Jag är övertygad om att förändring sker snabbare än vi anar :o.
Fest är inte fel, när ska vi komma, får jag ta med kompisarna ???OSA 8)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion