Allmänt > Fria diskussioner

God fortsättning....

<< < (7/8) > >>

Fjoll:
Ärligt talat så kommer jag inte ihåg var jag kräktes men jag kommer med bestämdhet ihåg att jag skulle titta i hålet, inte konstigt att det vände sig i magen. Hujedamig så vidrigt. En del av mina vänner som rest runt i världen skrattar och ler lätt överseende när de berättar om diverse latrinanordningar. Jag kan inte ens höra dem berätta...

Kalktunna tror jag inte det fanns, har i vart fall aldrig hört talas om det.

kas:
Det var nog det värsta skitsnack jag sett på länge, funderar om det måste till en ny rubrik? Vi får väl se hur det tar sig under dagen... ;D

ada:
Det dasset jag nämnde var så oerhört välventilerat att skiten torkade och slutade dofta på stört :)

Det kan man inte säga om såna där svarta latrintunnor.. jag har fått tömma sådana i en latrinkompost ute på Bassholmens vandrarhem när jag jobbade där en sommar... DET var en tuff uppgift :) -jag slapp den uppgiften för det mesta som tur var

kas:
Vilken tur vi har som slapp en "skitkärring" som admin! Allvarligt, bra att Du skolade upp Dig till nåt trevligare, det går nog an om man är själv med fordon och dylikt, men ska man dela olika redskap med andra, så personligen skulle det gå timmar varje dag till sanering innan jag sätter mig i bilen... :o

ada:
Stod mest och log och sålde frukost, fika eller glass annars på det skitjobbet :)  tur att de inte visste att jag tog i skittunnorna före frukosten --- skojar bara, det var klart skilt från födoämneshanteringen när jag fick ta i de andra uppgifterna

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion