Allmänt > Fria diskussioner

Vilka blir nyårslöftena då?

<< < (11/26) > >>

Reggis:
Värdighet Kikarbara, du med mig skämta aprillo. Värst tycker jag de där lätt förmögna personerna som är lite kända är. De tror på fullt allvar att de fortfarande är intressanta objekt för oss yngre damer trots ölmage, plufsighet och uppblåst ego.

För övrigt kan jag tala om att jag har aldrig varit med om en kille som jag inte kunnat linda runt lillfingret och få till i stort sett vad som helst trots att de är gifta eller har liknande band. Killar tänker med snoppen, det kan jag garantera. Och som ni vet det huvudet är inte så stort så det är inte konstigt att de är lite klent utrustade å intelligensens vägar.

kikarbara:
Jag brukar iofs säga att man måste reka sitt farvatten. Vill man fiska lax så kan det vara dumt att sitta i en insjö och meta.

änglautanskor:
Reggis, jag tycker att du är en pinsam kvinna som har ett sjukt behov av att dela med dig av dina sexuella fantasier, jag är här för att berätta om ,samt höra andras historier om sina vackra föremål.
Om inte du skärper dig och är med oss på samma villkor, så kommer jag att tacka för mig , samt lämna detta forumet för gott

Reseda:
Vägen till mannens hjärta går genom magen  ;D Säkrare kort än att kunna vicka på rumpan. ::) Jag menar eftersom rumpan med stigande ålder blir..... >:(

kikarbara:

--- Citat från: Reseda skrivet lör 12 jan 2008 12:47:26 ---Vägen till mannens hjärta går genom magen  ;D Säkrare kort än att kunna vicka på rumpan. ::) Jag menar eftersom rumpan med stigande ålder blir..... >:(

--- Slut citat ---

Och funkar inte magvägen så finns det de man appellerar till via intellekt också... som tur är! Jag -eller vi- som varken har någon vän rumpa att vicka med, eller kan laga mat får ju hitta andra vägar... Det funkar alldeles ypperligt att låtsas som man förstår mellan varven ochså och att nicka och humma- eller upprepa något i den senaste meningen de kläckte.  ;)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion