Allmänt > Fria diskussioner

Andra retro-(efter)rätter

<< < (2/9) > >>

kikarbara:

--- Citat från: ada skrivet lör 29 dec 2007 22:10:59 ---Jag är dålig på att se till att hålla topic själv, och dålig på att vara militärisk i frågan, men jag flyttar nu detta till en egen tråd så kan detta vara en andra retrorätter-tråd, och hur firar vi nyår en egen

--- Slut citat ---

Ã…h, tack för att du städar upp efter oss med livligt intellekt  :P -för att uttrycka det snällt, när jag menar "vi som inte kan hålla oss i skinnet när andan faller på".

Anja:
Nu får Du ge Dig Ada. Jag fattar ingenting.

kikarbara:
Själv njuter jag lite av att det var Ada som fick mig ur ämnet... *asg*. Synd att hon inte kunde dela upp sitt eget inlägg och låta det vara trådstarten.

JJ:
Äppel- och katrinplommonkräm med mjölk minns jag sedan jag var en liten parvel i början av 70-talet.

ada:

--- Citat från: Anja skrivet lör 29 dec 2007 22:18:14 ---Nu får Du ge Dig Ada. Jag fattar ingenting.

--- Slut citat ---

Det är ju ingen bestraffning eller så för någon part, Anja, tänkte det skulle vara bättre att vi har en " vad äter/gör vi på nyår" hyfsat till ämnet, detta jag lyft ut ÄR ett eget ämne, och jag är väl själv skyldig till den urspårningen när jag började prata om fruktcocktail

"God fortsättning" blev till något helt annat och Nisse så försynt gjorde en ny tråd om, tänkte bara det kunde vara trevligt att hålla EN tråd hyfsat till ämnet.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion