Allmänt > Fria diskussioner
En ren Nyårshälsning
Fjoll:
Nää, nu vill jag tala klarspråk om det tillåts mig. Har verkligen DU blivit utslängd Pelle?? Har lite svårt att förstå det. Nåja, du är förmodligen tillträckligt begåvad för att komma förbi IP-problematiken om du vill hänga kvar, asch, det har jag ju redan sett att du har förresten. Däremot så undrar jag vilken hemskhet som renderade i en avstängning. Kom inte och säg att jag är nyfiken, det har jag redan sagt att jag är och ännu så länge har det bara varit befrämjat för min personlighet.
För övrigt så vill jag tillönska Er alla en sjusjärdeles God Fortsättning! I likhet med Convallaria har jag föresatt mig att gå ned de kilon jag lagt på mig under Jul och Nyårshelgen. Det var fasen så snabbt det götta satt sig runt kroppen.
Reseda:
Fjoll, kilona fixas enkelt med kräksjukan ::)
convallaria:
Nej, nej, Reseda, det är lika illa som dopning.
Bara för att vi med blodgrupp B slipper vintereländet hahaha! (men vi har säkert vårt beskärda del av annat...)
Fjoll:
Tack för tipset Reseda men, nää, Gud bevare mig från kräksjukan, absolut i särklass det äckligaste jag vet. När jag var liten, har det berättats, kunde man finna mig i sängen bedjandes; Gode Gud, gör så jag aldrig behöver äta gröt eller kräkas Amen.
kikarbara:
--- Citat från: convallaria skrivet fre 4 jan 2008 22:59:00 ---Nej, nej, Reseda, det är lika illa som dopning.
Bara för att vi med blodgrupp B slipper vintereländet hahaha! (men vi har säkert vårt beskärda del av annat...)
--- Slut citat ---
Nu blir jag nyfiken, vad slipper vi med blodgrupp B??? Här anar jag att jag missat någon viktig info om min blodgruppstillhörighet som jag kan bravera med?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion