Leksaker mm > Barnvagnar

Varmt Tack till Admin!

<< < (2/3) > >>

Swinghunny:
Ja! Nu känner jag mig oerhört dum! Jag skrev ju i en annan tråd här!! Såklart finns andra inlägget där, och svar hade jag fått också! pinsamt  ::) ::) ::)

kikarbara:

--- Citat från: Swinghunny skrivet ons  9 jan 2008 12:52:51 ---Ja! Nu känner jag mig oerhört dum! Jag skrev ju i en annan tråd här!! Såklart finns andra inlägget där, och svar hade jag fått också! pinsamt  ::) ::) ::)

--- Slut citat ---

 ;D Känn dig inte dum. Det är admin som har delat upp tråden i två delar eftersom den blev spretig (antar jag). Så du skrev i den här tråden, men det hamnade i den andra efter uppdelningen.

ada:
Ja då rubriken var tack till Admin, var det inte lika logiskt att man började visa barnvagnsbilder här, därför började jag en ny tråd

Folk ska ju hitta också, inte letar man barnvagnar i en tråd som heter Tack till admin, tänk så själva också, kommer ni på en intressant vinkling och faktiskt har något att säga som ni vill att folk ska läsa, börja ett nytt ämne, så hittas det också av folk, annars drunknar det i ett annat ämne

Reseda:
VAR finns barnvagnsbilderna?

kikarbara:

--- Citat från: Reseda skrivet ons  9 jan 2008 14:30:03 ---VAR finns barnvagnsbilderna?

--- Slut citat ---

Lurv och Kas har börjat värma upp i tråden med pärlor i rubriken. Swinghunny håller på att lära sig forumet här och jag hoppas att hon kommer med bilder i olika kategorier. Jag vågar säga att hon har så fantastiska vagnar en del i ett helt ofantligt bra skick. Att de kan bevaras så väl under alla dessa årtionden som går! Det är faktiskt helt makalöst...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion