Leksaker mm > Leksaker
Någon mer BRIOsamlare?
kikarbara:
--- Citat från: lurv skrivet mån 7 jan 2008 14:52:08 ---Försöker fixa bild när sambon kommer hen ikväll. Själv är jag ju lika teknisk som en gråsugga ;)
--- Slut citat ---
Jag lever också med en som överlåter det här med att ta bilder och lägga på datorn åt mig. Och jag är absolut ingen höjdare på det och tycker mest att han tramsar. Så skulle han gå ut och ta bilder på en arbetsmaskin som vi tänker göra oss av med. Och in kommer han och har till sist, -efter arton tillsägelser från mig- tagit bilder. Inte en endaste klar bild så långt ögat nådde. Jag tror att han får fortsätta att överlåta det åt mig... riktigt sååå illa blir det inte då. Och ändå är han teknisk, vilket jag absolut inte är... men jag undrar nästan om det inte var med flit. Ibland kan väl mannen ochså ha lite list, eller???? ;)
Reseda:
Jag köpte ett par söta små BRIOleksaker av Gitzie. Har du bilden kvar på dem Gitzie?
gitzie:
Nix, tyvärr inte :(
convallaria:
Min väninna har en BRIO-våg som ser precis ut som en sån där hushållsvåg från Eskilstuna i gult och grönt från 1940-talet, fast miniatyr då. Jag har aldrig sett en sån förut. De kan väl inte vara vanliga?
lurv:
Här kommer nu äntligen bild på min nappflaska :-)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion