Allmänt > Fria diskussioner

Klagotråd

<< < (3/15) > >>

Reseda:
Exakt så menar jag. Vad hjälper det mitt skoskav om andra har större skavsår? Mitt skaver och jag LIDER av det.

convallaria:
Jamen, nu skulle vi ju klaga. Stora tragedier och olyckor får ingen bot i en liten klagomurstråd, men kikarbaras förhoppningsvis övergående besvärligheter lämpar sig jättebra. Du hade väl inte tänkt att vi skulle trösta varann med käcka tillrop, väl? Vi skulle bara få ösa ur oss liksom?
Nu vill jag klaga lite också. Jag har ont i en tå, till exempel, som jag bröt före jul och struntade i. Nu har den böjt sig liksom och slutar inte göra ont. Och inte kan jag ha högklackat längre sen jag bröten foten för ett år sen. Bara det! Jag som äääälskar skor.
Sen vill jag klaga på att elen är så dyr att jag inte har råd att ha värmen på och dessutom har jag en obetald elräkning.
Tillika vägrar min lokale handlare ta hem kallrökt skinka.
Så, nu var jag färdig för denna gång. Tackar.

kikarbara:
Precis! Det finns väl inget skönare än att bara häva ur sig, så bara ös på!!  8)

Reggis:
Tyvärr så måste jag göra er besvikna. Själv mår jag toppen, livet leker, jobbet flyter på och jag har gått ner 3,5 kg. Dessutom har jag hittat en hel kartong med jättesnygga kläder, bland annat en suveränt fin kappa, som jag får på mig nu igen.

kikarbara:

--- Citat från: Reggis skrivet ons  9 jan 2008 21:40:14 ---Tyvärr så måste jag göra er besvikna. Själv mår jag toppen, livet leker, jobbet flyter på och jag har gått ner 3,5 kg. Dessutom har jag hittat en hel kartong med jättesnygga kläder, bland annat en suveränt fin kappa, som jag får på mig nu igen.

--- Slut citat ---

Och nu sitter jag och tycker ÄNNU mer synd om mig själv. Du är nog född sadist min väna sylfid. Ingen annan griljerar med att man har gått ner 3,5 kilo direkt efter alla julhelgerna... *hrmpf*.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion