Allmänt > Fria diskussioner

Klagotråd

<< < (12/15) > >>

ZapZap:
varken eller... :o

kas:
Mina damer och herrar, vad gäller urtagning så är hygien A-O! Jag brukar ha med i ryggsäcken bl.a. flagglina i nylon ett antal meter. normalt tar jag ur en älg ensam, på ca:15-20 minuter man ska inte jäkta, ett rådjur ca: 3-5 minuter, inget jäkt då heller, sen är det klaart! 8)   

nisse 8:
Linan är oumbärlig när man tar ur själv, för dom som inte hänger med så knyter man linan i ett träd och i älgens bakben så man får isär dom och kan jobba utan att behöva ha dom mitt i ansiktet.

kikarbara:
Nu måste jag beklaga mig lite... ibland när något är för bra för att vara sant, innebär det då att det är för bra för att vara sant eller kan man ha lite tur ochså mellan varven????????

Har just fått ett svar på en annons som jag har svarat på, men jag får onda aningar, eftersom bilderna dels är lite otydliga och dels för att priset är lite för lågt... och nu sitter jag i valet och kvalet. Ã… ena sidan så lär jag undra om jag missade något om jag inte slår till och om jag slår till så lär jag kunna erfara i efterhand att jag borde ha lyssnat på min intuition. Så vad göra?

ZapZap:
Begär ett nytt foto. Annars kan det väl vara, eller?

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion