Allmänt > Fria diskussioner
Våra olika forum
Reggis:
Pat, jag tycker att hela stilen är att â€kom inte och säg något här för vi vet alltid bättreâ€. Klapp, klapp på huvudet, lille vän. Man nästan ser hur personerna bakom inläggen blåser upp sig som grodor under parningssäsongen.
Själva tonen är på något sätt lite överlägsen och medfödd och saknar den finess som är så kännetecknande för social kompetens. Det visar sig också genom att man inte klarade av de personer som Ada refererar till ovan utan var tvungna att stänga av dem då argumenten tröt.
Det här var baksidan. Framsidan är som jag tidigare sagt att man vill verkligen svara på frågor. Att drivkraften är att visa sig på styva linan av egoförstärkningsskäl har ingen betydelse.
Reggis:
Här fortsätter SD-inläggen att strömma in på AP.
http://www.antikviteter.net/antikprat/messages/125364/214299.html?1200848036
Anja:
--- Citat från: PAT skrivet lör 19 jan 2008 00:54:58 ---Jag tvivlar på att du bara sådär blev bannad.
--- Slut citat ---
Läs inläggen.
Reseda:
Jag blev kallad Moderatfi..a mm på A-P. Admin raderade det utan min inblandning. Det finns en liten sjuk gubbe på A-P som har satt i system att förfölja mig. Han tror också att alla alias som skriver något som inte passar honom är jag ;D
PAT:
--- Citat från: Reggis skrivet sön 20 jan 2008 21:02:45 ---Pat, jag tycker att hela stilen är att â€kom inte och säg något här för vi vet alltid bättreâ€. Klapp, klapp på huvudet, lille vän. Man nästan ser hur personerna bakom inläggen blåser upp sig som grodor under parningssäsongen.
Själva tonen är på något sätt lite överlägsen och medfödd och saknar den finess som är så kännetecknande för social kompetens. Det visar sig också genom att man inte klarade av de personer som Ada refererar till ovan utan var tvungna att stänga av dem då argumenten tröt.
Det här var baksidan. Framsidan är som jag tidigare sagt att man vill verkligen svara på frågor. Att drivkraften är att visa sig på styva linan av egoförstärkningsskäl har ingen betydelse.
--- Slut citat ---
Är du fortfarande medlem ? , jag tvivlar! för det du beskriver det forumet som stämmer inte. Okey att du upplever det som du beskriver det, det tvivlar jag inte på för utav vad jag kan läsa i dina kommentarer såsom "Att drivkraften är att visa sig på styva linan av egoförstärkningsskäl har ingen betydelse." visar bara på att felet kanske inte ligger hos de som svarar utan de som tar imot svaren!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion