Allmänt > Fria diskussioner
Våra olika forum
ada:
Känn dej nu inte förtryckt av andras åsikter PAT, för du får ha precis en sån åsikt utan att åka ur Retroforum :)
Mer liv om det finns mothugg om man säger så.
Och kas får kanske precisera, åkt ur ett forum?
Reseda:
"Mer liv om det finns mothugg om man säger så."
Ja, annars kan man ju sitta och beundra varann på Nördsidan.
kas:
Webben ,så klart! Ibland hinner jag inte sända, då kopar jag för klistring om jag skulle råka komma upp igen...
Reggis:
Jag läste lite Blåbärsputte på PES med fascination. Tål man inte det så har man mycket stora fötter. Fast det som var intressantast och stödjer det jag säger ovan var följande text:
“Raderat inlägg
Obegripliga inlägg som inte tillförde diskussionen något har raderats.
Med tanke på de senaste inläggen om begriplighet som en förutsättning för ett fungerande och givande forum är denna radering självklar.
Bruce
Administratörâ€
Allt som Bruce inte förstår eller begriper det skall censureras, ett intressant ställningstagande. Den attityden skall jag börja med på mitt jobb. â€Nu förstår jag inte så mina öron har just slutat fungeraâ€, skall jag säga så fort jag inte förstår eller inte håller med.
Bruce har valt â€Guds hand†för att illustrera sig själv på bild. Det kanske säger en del om hur han uppfattar sig själv och sin funktion.
kas:
Jag jobbade med en Kalixfödd, han blev arbetsledare med eget kontor, och vi satt där pratade, då visade han en lista med stämplar som han beställt, bl.a. HAR TAGIT DEL MEN EJ FÖRSTÃ…TT, din vän på andra saiten kanske har den taktiken ochså? ;D :D ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion