Allmänt > Fria diskussioner

Våra olika forum

<< < (26/33) > >>

Reseda:
Fjoll, LÄCKERT denna dag har alltså varit betydelsefull. Jag har fått någon att gapskratta! KRAM på dig!

Reggis:
Var in och tittade på AP. Inlägget ligger fortfarande kvar. Att kalla kvinnor för skitluder är tydligen helt OK på denna site liksom olika typer av hot. Men skriv gubbslem eller något liknande så är det borttaget inom 10 minuter.

Reseda:
Reggis, det är väl självklart att man inte får kalla SKAPELSENS KRONA MANNEN  för GUBBSLEM!!

Du om någon måste ju inse, hur du förorsakat lång köbildning till akutpsyk genom detta ditt tilltag! Eftersom vi kvinnor aldrig tar ett uttalande av en man på allvar, så tycker jag att skitluder är inget att uppröras över. Däremot måste vi förstå att, när en kvinna talar, så tar männen det helt korrekt på största allvar!!

FYYYYY DEJ!!  ;D  ;D  ;D

Domino:
Jag missade det, det verkar bara borta nu  ::)
Men det är ju precis som vanligt, jag menar tonen på AP.
Man förvånar sig inte, det är precis så det blir när man får lov att vara anonym!  ;)
Kanske man skulle skriva nåt oskyldigt, får se hur länge det dröjer innan  någon hoppar in och gör en "groda"!  ;D

Reggis:
Det beror inte på det, det beror på Administratorn. Det vill säga den här kvinnan som egentligen är en man på AP. Har man/kvinnan där uppfattningen att man kan tilltala kvinnor med tillmälen typ skitkärring, skitluder och liknande så blir naturligtvis det nivån.

Den sexistiska tråden om Mona är naturligtvis kvar. Jag tror helt enkelt att AP:s Admin inte förstår bättre. Han som kallar sig hon inser inte skillnaden mellan att kritisera, skoja om och den här typen av osmakligheter. Tror det är huvudorsaken.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion