Allmänt > Fria diskussioner
Våra olika forum
Domino:
Menar du att hon / admin är en man... med namnet Christina? ???
ada:
Ska man se neutralt diplomatiskt på det hela så är ett gift par inblandade i den sajten, hon är innehavare av antikbutik, han tekniskt ansvarig. http://www.antikviteter.net/kontakt.htm "Ansvarig utgivare" är nog att ta i, för det skulle gälla om man hade ett utgivingsbevis (som en webbtidning), och det fria ordet enligt pressregler skulle låta en ta ut svängarna i forumet, något sådan existerar inte.
De kan tänkas skriva i varandras namn.
Reggis:
Alla mail jag har fått från AP har varit skrivna av en han, kommer inte ihåg namnet. Sen varför han kallar sig Christina ibland har jag ingen aning om. Han får kalla sig Drottning Silvia för mig om han vill eller varför inte bara Drottningen.
Fjoll:
För att undvika några missuppfattningar så vill jag bara tillägga att jag INTE på något vis tycker det är ok att kalla kvinnor för "skitluder". Vet inte om det var Reseda som hade blivit kallad detta på AP men jag gissar att det var så och oavsett vem det gäller så tycker jag inte om det. Skulle aldrig falla mig in att skratta åt det på något annat forum men här på retro i allmänhet och denna tråden i synnerhet fick det en helt annan betydelse. Jag är tror och hoppas att ni vet vad jag talar om, har ju inte precis hållit inne med var jag står.
Visst är det otroligt hur känsliga vi är (eller är det bara jag) för sammanhanget och de människor vi kommunicerar med? Här skrattade jag så jag fick kramp men i ett annat sammanhang hade det blivit motsatsen, kräkkänslor.
Reseda:
Fjoll, herregud visst fattar vi, vi är inte födda i farstun!! ;D ;D
Det var Reggis som fick heta skitluder, av någon som inte tålde att hon yttrade sig.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion