Allmänt > Fria diskussioner

Våra olika forum

<< < (30/33) > >>

Reggis:
Titta så sött man skriver om mig på AP. Det i en tråd som handlar om bland annat det här forumet. Här är länken till ämnet:

http://www.antikviteter.net/antikprat/messages/125364/216917.html?1202232428

Signaturen Exekutionspatrullen skriver följande:
----------------------------------------
Exekutionspatrullen
   tisdag den 05 februari 2008 - 14.58

Och skicka Storrasisten som vill döda alla Danskar & tillverka något av dem för de publicerade bilderna på den fula gubben !
Jamila, ett farligt element i vårt samhälle
-----------------------------------------

Vart jag skall skickas framgår inte av texten, troligen ett koncentrationsläger. Jag tycker det är konstigt att det står kvar eftersom Admin varit inne och rensat. Annars är jag stolt över att ha retat denna person så mycket.

Domino:
Ja, det är precis som vanligt... de tar bort vissa delar men missar ofta de som är värst!
Dessutom måste allmänheten varnas för Jamila, det vet väl alla hur farligt det är att tala illa om danskarna, men kvinnor i politiken kan man kalla för vad som helst....!

Reggis:
Den här mannen har dessutom fått för sig att orsaken till mina angrepp på Danmark är Mohammedteckningarna. Vad jag angripit Danmark för är att man har en rasistisk lagstiftning som innebär att Danska medborgare inte fritt får gifta sig med icke Danskar. Vi har faktiskt flyktingar från Danmark som består av par där ena parten är Dansk medborgare och den andre från annat land. De har varit tvungna att flytta till Sverige för att kunna gifta sig. Det är inte bara jag som är upprörd över detta utan jag såg att även Mikael Wiehe hade protesterat under ett uppträdande för danska politiker. Delar av den danska politiken stinker.

Reseda:
Reggis, jag lägger nyckeln under dörrmattan om du blir hitskickad i natt. Gå in tyst om vi sover. Det finns rena badhanddukar i blå skåpet. Hästen är renbäddat. Sov gott grynet!!

änglautanskor:
Oj ! så gulligt av dig , får jag oxå sussa över , lovar att smyga tyst........Reggis och jag kan säkert komma överens  samt dela en flaska vin eller två innan vi ska sova snällt tillsammans

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion