Allmänt > Fria diskussioner

Våra olika forum

<< < (5/33) > >>

ada:
Krya på er era stackare

Sen tycker jag det är bra när det är blandat pojkar och flickor, det lockar oftast fram det bästa hos alla, jag umgås på flera områden naturligt med män, flickgäng är jag snarare lite rädd för, så mycket intriger bakom ryggen...

Tror blandningen löser sig av sig själv, då det alltid finns förståndiga pojkar som söker sig till där flickorna finns  ;)

JJ:
Faktiskt så har även jag varit förkyld i några dagar, men det har som tur är varit en ganska mild variant. Annars brukar jag bli förkyld ungefär med ett års mellanrum, men förra gången var i mitten av November - blev då frisk lagom till företagets julbord (det hade varit synd om jag inte hade kunnat känna smak då).

kikarbara:

--- Citat från: ada skrivet fre 11 jan 2008 20:49:03 ---Krya på er era stackare

Sen tycker jag det är bra när det är blandat pojkar och flickor, det lockar oftast fram det bästa hos alla, jag umgås på flera områden naturligt med män, flickgäng är jag snarare lite rädd för, så mycket intriger bakom ryggen...

Tror blandningen löser sig av sig själv, då det alltid finns förståndiga pojkar som söker sig till där flickorna finns  ;)

--- Slut citat ---

Skall jag vara ärlig så har jag ofta och i många sammanhang föredragit att umgås med män. Jag har lite lättare att förstå deras sätt att kommunicera och glömmer ibland att jag inte är "en av grabbarna".

Och jo... jag HAR varit på sightseeing på herrtoa på en finare restaurang en gång (en nyårsafton) när en av dåtidens radiolegender guidade runt mig efter att han hade stå-uppat, i mitten på åttiotalet en gång... *suck* Den upplevelsen glömmer jag ALDRIG. Det var inte önskestället att trippa runt i högklackat kan jag säga... *hrm, rodnar nästan*.

Reggis:
Javisst är det kul när dom står i en lång rad och pinkar. Har vid flera tillfällen försökt att fota det hela. En gång stod jag i ett toalettbås och kikade över kanten. Men en kille upptäckte mig så jag var tvungen att sticka innan bild, synd. Skall göra försök nästa gång jag är på Söderstadion.

kikarbara:

--- Citat från: Reggis skrivet fre 11 jan 2008 21:33:49 ---Javisst är det kul när dom står i en lång rad och pinkar. Har vid flera tillfällen försökt att fota det hela. En gång stod jag i ett toalettbås och kikade över kanten. Men en kille upptäckte mig så jag var tvungen att sticka innan bild, synd. Skall göra försök nästa gång jag är på Söderstadion.

--- Slut citat ---

Jag minns eventet som mindre kul, jag blev bokstavligt talat insläpad och grabbarna på rad verkade tro att det antingen tillhörde föreställningen eller att de fick ett extranummer; eller jo, det fick de ju med, på MIN bekostnad.  :-[

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion