Författare Ämne: Våra olika forum  (läst 85521 gånger)

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Våra olika forum
« Svar #30 skrivet: lör 12 jan 2008 22:36:54 »
kas, lille vän klart att vi LIIIIDER med dig! Dödar det inte så härdar det!

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Våra olika forum
« Svar #31 skrivet: lör 12 jan 2008 22:45:49 »
Får jag feber kring 38c då är jag helt borta,(stör ingen)men jag får drömmar helt plötsligt, senaste var att jag låg i REGGIES byrålåda, men så ringer telefonen, så jag vet inte hur det slutade :(
Stackars lille kasemannen, vi förstår ju inte hur det är när en man är riktigt förkyld

Jag skulle vilja höra vad som händer sen när man legat i Reggis byrålåda, så se til att somna och drömma mycket nu, säkert nåt jag får censurerar men i alla fall :)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
SV: Våra olika forum
« Svar #32 skrivet: lör 12 jan 2008 23:44:12 »
Jag kan förstå att Kas har drabbats av en allvarlig sjukdom , jag kommer att osökt tänka på fågelinfluensan, feber ,matthet samt underliga fantasier som att ligga i Reggis byrålåda,
Jag är mycket tacksam att jag i mina drömmar susar runt i diverse rivningskåkar med barn , min far som vill att jag ska betala svartspriten från Norge på 500 spänn, men hittills ingen Reggi som tränger sig på i mina drömmar

kas

  • Gäst
SV: Våra olika forum
« Svar #33 skrivet: sön 13 jan 2008 01:03:54 »
 Nu är jag vaken igen, man sover i nån dvala som andra skräcködlor! Man får inte tycka synd om mig, för då blir jag förbannad, det var sista varningen >:(... sen ängeln, skrev jag inte här på forum att vi hade fått in en ängel till ???? Med svarta vingar, ett tips är att tro inte allt som hon skriver,men ta det som underhållning, för det behövs med alla tråkmånsar som glider omkring, för det blir aldrig klarlagt om hon bluffar eller om hon gjorde de hon skriver ;)...Jag tror absolut att det är sant och andra tror inte, så det jämnar ut sig ;D...Men hon lämnar ingen oberörd det är säkert! Sen är hon vass på sitt gebit, om hon bara visste om det var en eller två figuriner hon hade 8)? Nu kan det vara dags att vrida kudden ett varv igen, med den takten på entimmesintervall,är man snart trött!
Ps webb krånglar/ telia krånglar/ inget blir gjort! ???

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Våra olika forum
« Svar #34 skrivet: sön 13 jan 2008 21:46:41 »
Vad katten gör du i min byrålåda ”Kas”? Hoppas det inte är i sängbordslådan i alla fall. Jag är någon form av gräsänka eller vad det kallas just nu. Fast det finns ju inget gräs, skit samma. Det jag skulle komma fram till att där förvarar jag min apparat för ensamma kvällar. Är det så att du finns där så finns det en risk för att du får åka kana en stund och det är rätt fuktigt där du glider fram och tillbaka så ta på dig ett regnställ så är du bussig. Dessutom sätt inte igång och spy på en gång utan vänta en stund.

änglautanskor

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 640
    • Visa profil
SV: Våra olika forum
« Svar #35 skrivet: sön 13 jan 2008 22:03:32 »
Hmm??
En ängla till , så trevligt med en kollega.

kas

  • Gäst
SV: Våra olika forum
« Svar #36 skrivet: sön 13 jan 2008 23:16:23 »
Ja, det var synd att den nedrans telefonen skulle ringa, så jag vet inte slutet heller, du får författa ett troligt slut ;D

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Våra olika forum
« Svar #37 skrivet: mån 14 jan 2008 09:43:16 »
Kas jag är ledsen men det får jag inte för Ada. Men jag skall eventuellt göra ett försök för och se om jag klarar anständighetsgränsen här.

kas

  • Gäst
SV: Våra olika forum
« Svar #38 skrivet: mån 14 jan 2008 10:19:37 »
Vad mycket galet det skulle bli om du och jag skulle "råkas", då blev det nog kalabalik! ;D ;)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Våra olika forum
« Svar #39 skrivet: mån 14 jan 2008 12:42:57 »
Kas jag är ledsen men det får jag inte för Ada. Men jag skall eventuellt göra ett försök för och se om jag klarar anständighetsgränsen här.

Låt bli det :) det står egentligen tillräckligt i frågan i ditt förra inlägg...
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Våra olika forum
« Svar #40 skrivet: mån 14 jan 2008 20:09:15 »
Där ser du kas, fria diskussionen är inte speciellt fri när man inte får fantisera om en man i en byrålåda.

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Våra olika forum
« Svar #41 skrivet: mån 14 jan 2008 20:26:18 »
Där ser du kas, fria diskussionen är inte speciellt fri när man inte får fantisera om en man i en byrålåda.

Jo det får du, fantisera så mycket du orkar, men skriv inte ner det i mitt forum, älskling :)

är det inte en gammal slagdänga "Tänk att ha en man i byrån..."
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Våra olika forum
« Svar #42 skrivet: mån 14 jan 2008 21:37:04 »
Har ingen aning men jag är emot allt våld och så även slagdängor. Fast själva tanken på en man i byrån och plocka fram när han behövs, och det är ju inte så ofta, det tilltalar mig.

Det var just det jag sa att fria diskussionen här inte motsvarar vad rubriken säger utan den friheten får du söka någon annan stans. Här befinner vi oss i Nordkorea och Ada är som Kim Jong i sitt rike.

JJ

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 872
  • Teakfreak
    • Visa profil
SV: Våra olika forum
« Svar #43 skrivet: mån 14 jan 2008 22:13:06 »
Här befinner vi oss i Nordkorea och Ada är som Kim Jong i sitt rike.

Tvärtom. Bryter man grovt mot reglerna i Nordkorea blir man inspärrad. Gör man likadant här blir man istället utslängd.

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Våra olika forum
« Svar #44 skrivet: mån 14 jan 2008 22:25:37 »
Så så, det ska mer därtill för att nån ska bli utslängd :)

Tänk att ha en man i byrån, i en ask med alla grejer, Lill Lindfors, har inte hittat mer text på nätet, nån som har?

Mitt senaste projekt www.ipnr.se