Allmänt > Fria diskussioner
Våra olika forum
Reseda:
kas, lille vän klart att vi LIIIIDER med dig! Dödar det inte så härdar det!
ada:
--- Citat från: kas skrivet lör 12 jan 2008 22:28:04 ---Får jag feber kring 38c då är jag helt borta,(stör ingen)men jag får drömmar helt plötsligt, senaste var att jag låg i REGGIES byrålåda, men så ringer telefonen, så jag vet inte hur det slutade :(
--- Slut citat ---
Stackars lille kasemannen, vi förstår ju inte hur det är när en man är riktigt förkyld
Jag skulle vilja höra vad som händer sen när man legat i Reggis byrålåda, så se til att somna och drömma mycket nu, säkert nåt jag får censurerar men i alla fall :)
änglautanskor:
Jag kan förstå att Kas har drabbats av en allvarlig sjukdom , jag kommer att osökt tänka på fågelinfluensan, feber ,matthet samt underliga fantasier som att ligga i Reggis byrålåda,
Jag är mycket tacksam att jag i mina drömmar susar runt i diverse rivningskåkar med barn , min far som vill att jag ska betala svartspriten från Norge på 500 spänn, men hittills ingen Reggi som tränger sig på i mina drömmar
kas:
Nu är jag vaken igen, man sover i nån dvala som andra skräcködlor! Man får inte tycka synd om mig, för då blir jag förbannad, det var sista varningen >:(... sen ängeln, skrev jag inte här på forum att vi hade fått in en ängel till ???? Med svarta vingar, ett tips är att tro inte allt som hon skriver,men ta det som underhållning, för det behövs med alla tråkmånsar som glider omkring, för det blir aldrig klarlagt om hon bluffar eller om hon gjorde de hon skriver ;)...Jag tror absolut att det är sant och andra tror inte, så det jämnar ut sig ;D...Men hon lämnar ingen oberörd det är säkert! Sen är hon vass på sitt gebit, om hon bara visste om det var en eller två figuriner hon hade 8)? Nu kan det vara dags att vrida kudden ett varv igen, med den takten på entimmesintervall,är man snart trött!
Ps webb krånglar/ telia krånglar/ inget blir gjort! ???
Reggis:
Vad katten gör du i min byrålåda â€Kasâ€? Hoppas det inte är i sängbordslådan i alla fall. Jag är någon form av gräsänka eller vad det kallas just nu. Fast det finns ju inget gräs, skit samma. Det jag skulle komma fram till att där förvarar jag min apparat för ensamma kvällar. Är det så att du finns där så finns det en risk för att du får åka kana en stund och det är rätt fuktigt där du glider fram och tillbaka så ta på dig ett regnställ så är du bussig. Dessutom sätt inte igång och spy på en gång utan vänta en stund.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion