Allmänt > Fria diskussioner
Våra olika forum
Reggis:
Där ser du kas, fria diskussionen är inte speciellt fri när man inte får fantisera om en man i en byrålåda.
ada:
--- Citat från: Reggis skrivet mån 14 jan 2008 20:09:15 ---Där ser du kas, fria diskussionen är inte speciellt fri när man inte får fantisera om en man i en byrålåda.
--- Slut citat ---
Jo det får du, fantisera så mycket du orkar, men skriv inte ner det i mitt forum, älskling :)
är det inte en gammal slagdänga "Tänk att ha en man i byrån..."
Reggis:
Har ingen aning men jag är emot allt våld och så även slagdängor. Fast själva tanken på en man i byrån och plocka fram när han behövs, och det är ju inte så ofta, det tilltalar mig.
Det var just det jag sa att fria diskussionen här inte motsvarar vad rubriken säger utan den friheten får du söka någon annan stans. Här befinner vi oss i Nordkorea och Ada är som Kim Jong i sitt rike.
JJ:
--- Citat från: Reggis skrivet mån 14 jan 2008 21:37:04 ---Här befinner vi oss i Nordkorea och Ada är som Kim Jong i sitt rike.
--- Slut citat ---
Tvärtom. Bryter man grovt mot reglerna i Nordkorea blir man inspärrad. Gör man likadant här blir man istället utslängd.
ada:
Så så, det ska mer därtill för att nån ska bli utslängd :)
Tänk att ha en man i byrån, i en ask med alla grejer, Lill Lindfors, har inte hittat mer text på nätet, nån som har?
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion