Allmänt > Fria diskussioner

Våra olika forum

<< < (15/33) > >>

Fjoll:
Jag tycker det var ett bra förslag Ängla! Om den presumtive säljaren el köparen väljer att göra upp en affär här på Retro tror jag inte man ska förringa dennes beslut. Har de hittat hit så vet de nog vad Tradera är också.

Reggis:
Jag tycker också att förslaget är OK. På Tradera huserar ju kreti och pleti. Jag skulle nog föredra att handla av en person som man  har haft dialoger med på ett forum än en helt okänd traderasäljare/köpare.

kikarbara:
Så länge det här forumet är så litet som det är nu, så är det tryggt och rart att handla här. Men det kommer att komma fler medlemmar, folk som tittar in för annonsers skull etc, och osäkra forum med hög upplevd trygghetsfaktor, är en dröm för bedragare som vill åt snabba pengar.
Även om kreti och pleti huserar på tradera, så finns det trots allt ett omdömessystem, man kan se när någon registrerade sitt nick och kan följa lite historik.
Jag kan nog hålla med Ada om att det finns så gott om köp och säljsidor ändå. Att en hel del kontakter skapas här ändå, och att det finns en efterlysnings/bytessida tror jag nästan är precis lagom för en sådan här sajt i längden?

Reggis:
Det är nog så kikarbara.

Var just inne på AP och kollade igen. Att kalla kvinnor för fittor, etc är tydligen helt OK. Det utdrag från AP som jag kopierade in här ovan finns kvar i dag. Däremot var de väldigt snabba med att censurera ordet gubbslem när jag använde det för något år sedan. 

kas:
Det kan vara en hund! ??? Man kan inte veta? Vi får avvakta o se!  :-*

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion