Allmänt > Fria diskussioner
Våra olika forum
kas:
Såg att MH hade kommentar, är inte det en kompis till dig? ???
Reggis:
Man får tycka vad man vill om den här personen, det är inte det jag kritiserar utan det sexistiska påståendet från PP och inget annat. Det är lågvatten. Jag kan själv vara hård i min kritik av till exempel Maud Olofsson men jag skulle aldrig påstå att hon blev partiledare för att hon brukade brukade suga av partitoppen på centerns riksstämmor. Kritik är en sak men snaskiga antydningar att vissa kvinnor inte nått sin position på grund av kompetens utan för att de "bjudit" på sexuella tjänster, det är något annat.
Reggis:
Håller med dig Anja i din kritik av PES föresten. Där för man inte gärna diskussioner för det finns några där som inte bara vet bäst utan de vet allt. Har man en annan och modernare åsikt så är man en marginaliserad medborgare enligt dessa herrar. Det går ändå inte att komma ifrån att om man vill ha fakta så är PES bra. De som svarar där gör alltid sitt bästa. Det är inga toksvar där som på Antikprat.
ada:
--- Citat från: Anja skrivet fre 18 jan 2008 00:16:06 ---Utan att ha läst hela tråden vill jag lägga mig i. PES är en sammanslutning (herrklubb är en bra benämning) som inte tillåter alla. Jag har provat. Vid det första tillfället (BlåbärsPutte och ifrågasatte en del saker som hade med sidans säkerhet att göra) åkte jag ut med en livstidsdom. Putte kan inte ens titta på www.precisensan.com.
--- Slut citat ---
När PES stora fiender -som vara satta på livstids IP-avstängning- var lika med Blåbärsputte, Reseda -som inte heller fick ens läsa forumet och sedan Retro (jag) -inte läsa heller, tre flickor över 40, då kan man väl inte annat än skratta åt det eller? (IP-numren är säkert avstängda än, men folk får ju ett nytt IP så småningom, olika fort beroende på internetleverantör)
De kraftigaste åtgärderna tas mot en trio medelålders damer som inte ens agerat särskilt gemensamt mot PES utan var och en på sitt sätt tyckt och tänkt nåt.
Man kunde ju tro att de utsatts för allvarliga hot från internethuliganer men icke, bara några äldre kvinnor som diskuterar sånt som recept och sticklingar.
Kan det då vara att det ÄR en herrklubb det där? :)
convallaria:
--- Citat från: kas skrivet fre 18 jan 2008 10:06:31 ---Conv. varför har du liljekonvalj i avataren? Är du ångermanlänning? ???
--- Slut citat ---
Jajamän - eller åtminstone hälften av mig är det. Annars har jag berättat tidigare att jag valt nicket för att jag är så himla ljuv (och giftig).
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion