Författare Ämne: Allmänt om all manlighet.  (läst 10465 gånger)

Reggis

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
SV: Allmänt om all manlighet.
« Svar #15 skrivet: tis 29 jan 2008 15:03:22 »
Skitkul Reseda.

Framför allt tipset om virkning var bra. Det skall jag genast praktisera. Kommer att ta vägen via sybehörsaffären och köpa virknålar, garn och en bok om virkningens ädla konst och ge till min kille i present. Här skall det virkas. Kommer att ta fram min måttstock varje dag och mäta hur mycket han har presterat, här skall det ställas krav.



Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Allmänt om all manlighet.
« Svar #16 skrivet: tis 29 jan 2008 15:22:31 »
Ã… gift, hä blir du allri!!!

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Allmänt om all manlighet.
« Svar #17 skrivet: tis 29 jan 2008 16:18:17 »
Att jämföra MANNEN med en bäbis är det dummaste jag läst på länge. Därför att, det finns inte så stora PAMPERS!!


Nu vill jag dock berätta att jag på ett studiebesök på ålderdomshemmet Lotte i köpenhamn fick höra talas om pampers stora som husvagnar som har en upptagningsförmåga på flera liter om det behövs.

Nu tror jag dock att det är en liten överdrift. (kan tillägga att ålderdomshemmet har antagit principen att man inte använder blöjjor på äldre i ren respekt innan man verkligen behöver det, och att föreståndarinnan var mycket föraktfull över utvecklingen av blöjjor för vuxna). Men om det är ett bevis på att män inte är bäbisar pg storleken på pampers, så höll det inte....

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Allmänt om all manlighet.
« Svar #18 skrivet: tis 29 jan 2008 17:33:16 »
 ;D ::) ;D