Allmänt > Fria diskussioner

Älskvärdatråden

(1/10) > >>

nisse 8:
Tyckte det behövdes en snuttigulltråd :)

Här kan vi :-* på varandra och berömma :P

:-* :-* på er.

gitzie:
Tack, det behövdes ;D Har hållt på i två dagar att packa undan julen :(
Fast packa undan är inte det värsta. Det tar en hel evighet att packa upp det jag packade ner före jul för att få plats med tomtar och änglar ::)
Är tomte/ängelälskare utan dess like och det kryllar av dem under julhelgen. Det har hänt att jag hittat tomtar på de mest konstiga ställen ända fram till midsommar ;D
Änglar har jag kryllande året om, fast inte alla ;)
Fastän jag gnäller så är det l i t e roligt att packa upp de vanliga sakerna igen. Jag har en "samling" av udda glas som jag älskar (utom när jag ska damma/diska dem ::)
När jag får tid ska jag plåta och lägga ut några av dem. Det finns en hel del som jag inte har en aning om vad det är för något.
Vad skönt det var att sitta ner en stund.
Skickar vidare  :-*

JJ:
Av någon anledning så verkar det vara lättare att klaga på något än att berömma. Men det är klart att vi måste berömma Ada för att hon tog sig tid och besvär att starta Retroforum! Hade jag varit henne så hade jag varit stolt över sin skapelse. Och hade du mycket att göra innan du startade forumet så har du väl knappast en minut över till annat nu!

nisse 8:
Klart vi ska berömma Ada som står ut med mitt sliskande :-* :-* :-* ;D

Reggis:
Jag måste bara berömma Biltema i Kristianstad, vilken affär. Där kan en flicka komma in och fråga och dom svarar en. Det kanske inte låter så märkvärdigt men om jag talar om att jag hade manligt sällskap så tror ni mig knappt. 

Nu är det inte bara det utan det är en välordnad affär, personalen är inte bara servicevänlig utan dom är kunniga också. Dessutom finns det en cafeteria där man kan vila benen när man har handlat. Fem stjärnor av fem möjliga det är vad dom skall ha.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion