Allmänt > Fria diskussioner
Julen ut
Anja:
--- Citat från: Fjoll skrivet tor 17 jan 2008 00:35:01 ---tänk om Anja är Carola.
--- Slut citat ---
Om Du menar Carola som har en av Sveriges största samlingar av dockor och dockhus, så är det tyvärr inte jag.
Men jag känner Carola. Jag har träffat henne. Hon hjälpte mig när jag samlade ihop det jag behövde för mitt dockhem.
convallaria:
Min lilla gran står sig så fint. Inte har jag vattnet den enda gång heller sen jag tog in den. Den är antagligen helt impregnerad av tungmetaller, eftersom jag snodde den nere på industriområdet. Ett tips! ;-)
Reseda:
Min gran barrar inte den heller! ;D
Anja är häxkonstens mästare på att få granarna att överleva och skjuta långa gröna skott! Jag tycker det verkar jobbigt att smeka varje barr var dag!
Domino:
Min är oxå fin..... men om sanningen ska fram så är det en konstgran och jag har redan plockat bort den. ::) Vi skulle resa iväg strax efter jul coh brydde oss inte om en vanlig gran i år. Dessutom var inget av barnen hemma. Nu blev det ingen resa pga omständigheter, men vi reser iväg om en månad i stället! ;)
kikarbara:
Jag skäms nästan lite... kulorna är borta, men ljusslingan sitter kvar och kvar står ochså en gran i hörnet och skäms... Jobbade idag, första dagen på benen efter senaste tidens vedermödor, men det vete fåglarna om jag var hundra fit for fight. Men det ger sig väl..
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion