Allmänt > Fria diskussioner

Jag blir snart T O K I G . . . .

<< < (3/4) > >>

ada:
Ett barn i en fembarnsfamilj som inte vill ha egna barn :) Längtar efter lugn och ro?

Jag fick äta upp det där med det stillsamma knappandet på tangenterna, då det droppade in två unga män till som ska höra hur det låter när man spelar GH3 -som jag just lärt mej att coola personer kallar spelet- så nu är högtalarna med subwoofer som jag och den äldre musikintresserade sonen valt ut tll honom en gång på :)

Men jag är så glad ädå, helt bortkollrad, för det blir jag varje gång unga män artigt hälsar på mej först när de kommer och hälsar på sonen :)  (förra lördan var de fem st)

nisse 8:

--- Citat från: ada skrivet lör 19 jan 2008 20:48:11 ---Men jag är så glad ädå, helt bortkollrad, för det blir jag varje gång unga män artigt hälsar på mej först när de kommer och hälsar på sonen :)  (förra lördan var de fem st)

--- Slut citat ---

Det är för att du är så snygg :-*

ada:
Asch, Nesse, jag är för blygsam för att tro det :)

Men visst händer det att jag noterat en del pubertalt hormonsvall, när jag pratar med nån, särskilt log jag åt en brådmogen 13-åring i hundhalsband en gång - alltså vilka möjligheter man kunde ha... :) 

nisse 8:
 ;D ;D

kas:
Jag ser allvarligt på den här romansen,De var en Janne5 på AP som smörade med brudarna, det blev till slut tredje världskriget, då lämnade han lavetten! ;D ;D ;D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion