Allmänt > Fria diskussioner
Tänker ni själva?
änglautanskor:
Hmmmmmmm?
Jag vet och tror att alla här på forumet är lika som alla andra, vi alla hoppas att det vi har i vårt ägo , ärvt , fyndat eller stulit............kan vara värt en krona men helst lite mer.
Jag älskar att samla på diverse föremål...........men ärligt talat så är värdet på samlingen emellanåt helt oviktigt, men i vissa fall kan ett bud på ens samling vara helt utan intresse från mig som säljare, eftersom den intresserade köparen , bara ger mig dåliga vibbar
convallaria:
Jag bojkottar TV helt sen många år, kvällstidningarna sen alltid. Lyssnar bara på P1 och P2, men har börjat stänga av P1 allt oftare eftersom konformismen nått även dit. Jag inbillar mig inte att jag inte skulle påverkas av det jag hör och ser, därför försöker jag begränsa inputen. Jag läser, diskuterar, lyssnar. Tar intryck. Försöker vara kritisk. Undviker människor och företeelser som stjäl energi. men absolut först: ingen hjärnTVätt!
kikarbara:
--- Citat från: änglautanskor skrivet sön 20 jan 2008 22:57:08 ---Hmmmmmmm?
Jag vet och tror att alla här på forumet är lika som alla andra, vi alla hoppas att det vi har i vårt ägo , ärvt , fyndat eller stulit............kan vara värt en krona men helst lite mer.
Jag älskar att samla på diverse föremål...........men ärligt talat så är värdet på samlingen emellanåt helt oviktigt, men i vissa fall kan ett bud på ens samling vara helt utan intresse från mig som säljare, eftersom den intresserade köparen , bara ger mig dåliga vibbar
--- Slut citat ---
... jag kämpar som en blå iller för att hitta den röda tråden...
kas:
Byt färg på illern till röd::: :D
änglautanskor:
Tack ! , tror jag till dig Kas!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion