Allmänt > Fria diskussioner

Vad har du för bakgrundsbild?

(1/7) > >>

convallaria:
Reggis: "Vad skall man annars ha som bakgrundsbild på sin PC? En skäggig gubbe av Tallberg eller Fredrik Reinfeldt eller vad har du Fjoll? "

Ja, hörni vad har ni för bakgrundsbild? Tidigare hade jag särbon och mig på motorcykel, sen kraschade datorn och då blev det en bild om redan fanns, ett ganska fint sepiafärgat Leonardokollage. Dessförinnan hade jag en målning av Caravaggio och den sa mig verkligen nåt. Tänk om jag skulle försöka leta reda på den igen.....

brodertuck:
Jag har fått en annan bild av den här utav Reggis.
Nu är det bara att få tummen ur och redigera bilden till en bra bakgrundsbild
http://www.retroforum.se/index.php?action=dlattach;topic=362.0;attach=2163;image

Fjoll:
Hmmm, jaa, vet inte riktigt om jag vågar lägga ut den här. För det första så är den tagen någonstans på webben (och det gör förståss ingenting att jag har den men att dela ut den här) dels så kan den stöta ev pryda personer ;D Jag gör så att jag skickar den till Ada och så får hon besluta, ha ha!

Fjoll:
Ähh, att vara feg är inte något för ett Fjoll, därför mina kära Retrovänner, här kommer min bild. For you eyes only!

JJ:
På min ena dator där jag scannar och lagrar bilder mm är bakgrunden enfärgat ljusblå. På datorn som jag surfar med har jag ett grafiskt mönster gjort av den holländske konstnären Maurits Cornelis Escher.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion