Allmänt > Fria diskussioner

Vad glör vi åt problemet med alkohol

(1/4) > >>

Reggis:
Jag är ingen propagandist för narkotika utan jag vill bara peka på att drogproblemen i Sverige till 99,99 % hör intimt ihop med alkohol och inte med narkotika.

nejnejnej, inget propagerande för narkotika, det är mot svensk lag. Tråden kan var kvar om den handlar om vad vi ska göra med problemet med alkohol, inte ersätta det med olaglig stimulantia. Om du vill svalka ner dej ett dygn eller så Reggis så gör jag gärna det -eller så håller du dej på mattan/ Ada

Reggis:
Du har fel, det är absolut inte förbjudet att diskutera en legalisering av narkotikaklassade stimulantia. Var har du fått det ifrån? Men jag måste naturligtvis följa dina regler men vill gärna påpeka ditt sakfel. Vad som är förbjudet är att uppmana till brottslig handling, det vill säga uppmana människor att bruka narkotika. Det har jag inte gjort.  Håller med dig att den typen av diskussioner är rätt ointressanta då det finns två fastlåsta positioner idag.

ada:
Jag tolkar lagen på ett annat sätt säger vi då, och jag vill inte ha den diskussionen på Retroforum. Basta.

kas:
Jag som startade Skvallerkanalen skulle önska att den raderades, det finns väl ingen anledning att den ligger kvar?
Däremot fick jag behörighet att låsa finska dragspel när det var klart, men den fungerade inte, med påföljd att det skrevs vidare i den?

ada:
Inga trådar raderas här om det inte är alltigenom fullt av olagligheter och dylikt, det är en historik om vad vi pladdat om.

Finska dragspel hade du låst, men bad mej öppna igen för du ville ändra något, du låste den tydligen inte igen.

(Alla kan låsa sina startade ämnen, kanske bli tokigt i längden om man använder sig av detta hur som helst, får se om det ska vara så)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion