Allmänt > Fria diskussioner

Om olika ämnen och olika diskussionsfrågor

<< < (3/8) > >>

Anja:

--- Citat från: ada skrivet tor 24 jan 2008 13:01:28 ---Sammanfattning: Diskutera ämnesvis, då hittar också folk till de ämnen som intresserar.

--- Slut citat ---

Du menar väl inte under Fria Diskussioner?

ada:
ja om någon startar en tråd t ex om vem man har som favoritskådespelare t ex och någon när  burt  reynolds nämns kommer att tänka på barnuppfostran, då kan man starta en ny tråd om barnuppfostran, och låta dem som ännu inte hunnit berätta om sin favvoskådis göra detta i den första tråden

då hittar de som vill säga nåt om barnuppfostran också till tråd nummer 2 som troligen får en sån rubrik, och diskussionen blir troligen bättre

få det inte att låta som jag är en hitlermoderator som xxx, ordet är fortfarande fritt, och ingen får förmaningar i personliga meddelanden mm

Fjoll:
Nej, inte är du någon hitlermoderator inte. Ditt sista exempel tycker jag är en bra beskrivning av vad du menar och jag ska göra vad jag kan för att hålla tråden alt starta nya, jag har så lätt att fara väg nån annanstans.... typ till Kikabaras och Convallarias skor, just nu, suck....

brodertuck:

--- Citat från: ada skrivet tor 24 jan 2008 23:39:31 ---ja om någon startar en tråd t ex om vem man har som favoritskådespelare t ex och någon när  burt  reynolds nämns kommer att tänka på barnuppfostran, då kan man starta en ny tråd om barnuppfostran, och låta dem som ännu inte hunnit berätta om sin favvoskådis göra detta i den första tråden

då hittar de som vill säga nåt om barnuppfostran också till tråd nummer 2 som troligen får en sån rubrik, och diskussionen blir troligen bättre

--- Slut citat ---

Ponera att sex personer börjar titta på tråden favoritskådespelare, två börjar diskutera barnuppfostran i en ny tråd. Fyra kvar som diskuterar skådespelare och ämnet glider över till Star Wars. Ytterligare två fortsätter i en ny tråd om detta ämne. Men jag ville ju hänga med på både Star Wars och skådespelarna :( Samtidigt dyker det upp ett nytt ämne från en ny deltagare som också verkar intressant, men ska jag lämna den diskussionen jag är inne i? Det blir inte mycket till diskussion om man diskuterar med sig själv till slut.

Anja:

--- Citat från: ada skrivet tor 24 jan 2008 13:01:28 ---Kan ni inte vara så gulliga och tänka lite själva

--- Slut citat ---
Ska försöka! Inte lätt...

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion