Författare Ämne: Introvert vs extravert  (läst 10379 gånger)

Fjoll

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 631
    • Visa profil
SV: Introvert vs extravert
« Svar #15 skrivet: lör 26 jan 2008 00:33:29 »
Ja, gör det du också, Kikarbara har lagt ut länken här ovanför men glöm inte delge oss :-*
Drottningen är den som skapar alla regler, jag är drottning. Jag skapar alltså reglerna. Som jag uppför mig, sådan är också god sed, avundas ni mig inte?
(P-O Enquist, Livläkarens besök)

Chicaboom

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 284
    • Visa profil
SV: Introvert vs extravert
« Svar #16 skrivet: lör 26 jan 2008 09:59:43 »
Jag gjorde ett nästan två timar långt Myers-Briggs test i samband med att jag bytte jobb för ett par veckor sen, och om jag inte är helt fel på det fick jag sifferkombinationen ENFP (tor jag i alla fall, svårt att komma ihåg en sifferkombination när man inte minns exakt vad bokstäverna betyder). Snubben som jag gjorde testet med hade i alla fall verkligen koll på läget. Efter att jag svarat på alla frågot hade han en lång utläggning om hur han trodde jag var som person, allt från hur jag reagerar i olika situationer till hur rörigt det är i min garderob.  :o Han träffade verkligen mitt i prick på det mesta, men kort sammanfattat konstaterade han att jag är kreativ, extrovert, känslostyrd och smått oorganiserad.


Fjoll

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 631
    • Visa profil
SV: Introvert vs extravert
« Svar #17 skrivet: lör 26 jan 2008 10:52:30 »
Ha, vi är nog varandras motsatser du och jag i likhet med Reseda och Ada vs mig. Icke desto mindre en spännande kombination. Det är rätt så kul (tycker jag) att gissa andras profil. Kikarbara, har jag inbillat mig, är den stort som har en liknande profil som vad jag har. Jag kan ha fel, det är som sagt bara en gissning.
Drottningen är den som skapar alla regler, jag är drottning. Jag skapar alltså reglerna. Som jag uppför mig, sådan är också god sed, avundas ni mig inte?
(P-O Enquist, Livläkarens besök)

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Introvert vs extravert
« Svar #18 skrivet: lör 26 jan 2008 12:17:05 »
Ha, vi är nog varandras motsatser du och jag i likhet med Reseda och Ada vs mig. Icke desto mindre en spännande kombination. Det är rätt så kul (tycker jag) att gissa andras profil. Kikarbara, har jag inbillat mig, är den stort som har en liknande profil som vad jag har. Jag kan ha fel, det är som sagt bara en gissning.

Ã…h, det blev genast spännande att göra testet. Skall försöka göra det under kvällen idag efter att alla plikter och måsten är genomförda...

Nu tänker jag bli ot; men det var de fyra största barnens fars helg idag, och han ville ha med sig vår minsta son, så vi har varit heeeelt barnfria inatt. Och gissa om vi har passat på??  :D

Vi tittade på TEVE till klockan tre inatt, och det var jätteskönt att veta att man inte måste upp dagen därpå!!  ;D (om någon tror att vi passade på något annat, så skam dig!  ;) ).

Fjoll

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 631
    • Visa profil
SV: Introvert vs extravert
« Svar #19 skrivet: lör 26 jan 2008 14:25:01 »
Jaa, skam på mig som givetvis drog mina slutsatser, barnfritt någon morgon är ALDRIG fel, bara passa på o njuuuuuta ::)
Drottningen är den som skapar alla regler, jag är drottning. Jag skapar alltså reglerna. Som jag uppför mig, sådan är också god sed, avundas ni mig inte?
(P-O Enquist, Livläkarens besök)

JJ

  • Global moderator
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 872
  • Teakfreak
    • Visa profil
SV: Introvert vs extravert
« Svar #20 skrivet: lör 26 jan 2008 18:35:06 »
Your Type is
INTJ
Introverted Intuitive Thinking Judging
Strength of the preferences % 
22 75 12 33



Qualitative analysis of your type formula

 You are:
slightly expressed introvert

distinctively expressed intuitive personality

slightly expressed thinking personality

moderately expressed judging personality

convallaria

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 670
    • Visa profil
SV: Introvert vs extravert
« Svar #21 skrivet: sön 27 jan 2008 12:02:30 »
 ESFJ

You are:
slightly expressed extravert 11 %

moderately expressed sensing personality 38%

distinctively expressed feeling personality 62%

moderately expressed judging personality 33%

Allt går.

wimpi

  • Newbie
  • *
  • Antal inlägg: 10
    • Visa profil
SV: Introvert vs extravert
« Svar #22 skrivet: mån 28 jan 2008 12:45:14 »
Hej hej,

Det här var roligt. Skriver sällan något här men läser vad ni andra tycker och tänker. Gjorde testet så i framtiden vet ni vilken typ jag är om jag lägger mig i diskussionerna.

Qualitative analysis of your type formula

 You are:
•   moderately expressed extravert
•   distinctively expressed intuitive personality
•   distinctively expressed feeling personality
•   slightly expressed perceiving personality