Leksaker mm > Leksaker

Obestämd docka med fel kropp; censur, nakenbild!

<< < (3/4) > >>

kikarbara:

--- Citat från: Fjoll skrivet lör 26 jan 2008 20:56:51 ---Ojdå, ska kolla upp mina de Ã…hlenskläder jag har o fota. Ã…terkommer.

--- Slut citat ---

Ã…h, så härligt Fjoll. Är riktigt nyfiken på denna dam, värdefull eller ej så är hon fin tycker jag. Har du några carolinedockor ochså att fota?

kikarbara:
Ingen som har ett tnt-huvud över?... skulle kanske lägga frågan i en annan tråd, men du får stå ut med att den är här, Ada.

Fjoll:
Nu har jag kollat mina kläder men det var inte så mycket som jag hoppats på. Har sålt iväg en del loter och vid närmare eftertanke åkte de nog iväg, synd... Jag har kvar en röd regnkappa och en röd/vit randig ful kjol med randig tröja. Inte det minsta retro eller cool, bara ful. Du skulle gladeligen ha fått ett huvud av mig om jag bara haft något men som jag tror att jag nämnt tidigare så har jag inte så mycket av den varan, mest gammalt vintage, dvs 59-65.

Fjoll:
Mitt tredje fynd.
Den första är Caroline, den andra som jag tror hennes kompis Ann. Visste inte ens om att jag lagt dem där de låg. En lot jag köpt för några år sedan :D

kikarbara:
Ah, det är så hon ser ut med hår över öronen! Tack så hjärtligt för titten Fjoll!

Har förrästen en dynamitdocka (tnt måste väl vara en dynamitdocka??) som sitter naken på min högtalar och kikar på mig. Hon har tyvärr bara ett huvud. Tyvärr var mitt kamerabatteri slut, annars hade ni fått se en nakenbild till.

Var det lite carolinekläder du nämnde så visa gärna... *ber på mina bara knän*.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion