Författare Ämne: Obestämd docka med fel kropp; censur, nakenbild!  (läst 13536 gånger)

Fjoll

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 631
    • Visa profil
SV: Obestämd docka med fel kropp; censur, nakenbild!
« Svar #15 skrivet: sön 27 jan 2008 00:58:50 »
Jag ska fota de få (och fula) ;D kläder jag har men det bli imorgon. Nu ska jag gå ut på balkongen och tjuvröka, fniss...
Drottningen är den som skapar alla regler, jag är drottning. Jag skapar alltså reglerna. Som jag uppför mig, sådan är också god sed, avundas ni mig inte?
(P-O Enquist, Livläkarens besök)

Reseda

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
SV: Obestämd docka med fel kropp; censur, nakenbild!
« Svar #16 skrivet: sön 27 jan 2008 00:59:38 »
"Ingen som har ett tnt-huvud över?... "

Kan någon lägga in bild, så kan vi gå igenom Lilla Ä:s ca 200 "Barbiedockor". Alla är säkerligen inte äkta Barbie. Vi har ingen aning om vilka som är värdefulla o s v.

Det enda jag har sparat efter äldsta dottern är en Ken från tidigt 60-tal.

Fjoll

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 631
    • Visa profil
SV: Obestämd docka med fel kropp; censur, nakenbild!
« Svar #17 skrivet: mån 25 feb 2008 08:54:02 »
Hittade en mycket fin sida med framförallt olika clonedockor och deras utstyrslar. Tänkte det kunde vara kul och informativt för framförallt dig Kikar som intresserat dig för dem!

http://www.123hjemmeside.dk/Marthas_dolls/2384041
Drottningen är den som skapar alla regler, jag är drottning. Jag skapar alltså reglerna. Som jag uppför mig, sådan är också god sed, avundas ni mig inte?
(P-O Enquist, Livläkarens besök)

kikarbara

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 2 443
  • Gamla knappar och dekorband i focus.
    • Visa profil
    • blogg
SV: Obestämd docka med fel kropp; censur, nakenbild!
« Svar #18 skrivet: mån 25 feb 2008 10:54:48 »
Hittade en mycket fin sida med framförallt olika clonedockor och deras utstyrslar. Tänkte det kunde vara kul och informativt för framförallt dig Kikar som intresserat dig för dem!

http://www.123hjemmeside.dk/Marthas_dolls/2384041


Ja, det är en kul sida, har den i mina favoriter, det var nog där jag började närma mig vem hon var dendäringa som satt på fel kropp.