Allmänt > Fria diskussioner
Mattor och kattor
convallaria:
Hmm, kamelerna, ja. Jag får väl göra som med möblerna: plockade bort husgaveln och skyfflade in 1700-talsschabraken och sofforna och sen spikade jag dit gaveln igen med min lilla knackelibank.
Domino:
--- Citat från: convallaria skrivet tor 31 jan 2008 08:33:04 ---Jag har en dröm om att inreda min vind till ett beduintält. Jag älskar kelimer, så det ska vara fullt av sådana, och stora agedyner i broderi och röllakan/flamsk. En kamin måste finnas och en hemmabio förstås. De fyra katterna finns redan.
Ackack, lång väg kvar tills man kan luta sig bakåt mot kuddarna och kolla filmklassiker... men jag fortsätter oförtrutet att röja.
--- Slut citat ---
Det låter mysigt! Så småningom kanske din dröm går i uppfyllelse, så fortsätt med röjet! :D
Reseda:
MMMMMmmm, innefattar det månne även en tjusig beduinshejk med turban och sabel??
convallaria:
--- Citat från: Reseda skrivet tor 31 jan 2008 12:43:45 ---MMMMMmmm, innefattar det månne även en tjusig beduinshejk med turban och sabel??
--- Slut citat ---
Ja, ja!!!! (Nerkingen är i o f s ståtlig, men har ingen turban, bara mc-hjälm....)
ada:
Hojen (den vita springaren) är nog också lite bökig att få upp på vinden :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion