Allmänt > Fria diskussioner

Genustanke...

<< < (4/11) > >>

kas:
Nä nu måste jag erbjuda månggifte till damerna, tänk att ha ett harem, med Reggie som drar hem stålar och klappar mej på båda huvudena, Reseda som både lagar käk o mekar, Kikaren som ochså samlar in gull o Chickan inte att förglömma hon skulle lysa upp tillvaron för mig om jag fick det tråkigt!
 Vad säger ni hugger ni på kroken?
I samma afton tittade undertecknad på när USAs representant, skapade lagar till Japan efter WW2. Det var en upplevelse att få veta vilka rättigheter kvinnan hade fram till dess i Japan...Absolut 0!!!
Konstigt att dom fick andas samma luft som männen...Hos mig skulle ni få gratis luft. ;D :D ;)

ada:
Jaså jag ingår inte i fantasierna? :) nej jag missunnar inte dej din fantasi, du kan ju dö av hög ålder inatt :)

kas:
Jag kunde ha dött redan tidigare, om gud eller Allah hade önskat, Vi SKOLA ALLA DEN VÄGEN VANDRA...

Reseda:
JAG, MEKA?? Är du senil??? :o

kas:
Eftersom jag är foglig och uppfostrad av min salig mor, så kan du få rådgöra med de andra "hustrurna" om vilka roller ni vill inta, kanske se över kamelerna! För såvitt jag förstår så går väl den här tråden påträngande ut på att få bestämma "lite" själv!!! ::)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion