Allmänt > Fria diskussioner

Gissningslek: Når vi 100 000 sidvisningar januari, eller hur många tror ni?

<< < (4/11) > >>

Reseda:
Inte för att JAG vill fuska alltså men......
96693 nu!

kas:
Ja, jag ser att en viss sign. sitter och tittar, då får den pers. i det närmaste rätt! Men just hade jag kommit nära nog, nu är väl inte första pris så där enormt stort, så de kan jag leva med! ;D :D ;)

ada:
OK, nu fick jag tänka lite

Januari månads sidvisningar blev anmärkningsvärda 98 496

Jag känner att jag lägger ner min gissning, då jag ju haft de där siffrorna framför mej och det känns osjysst när det kom så nära 98 700....

Regg bestämmer jag lägger ner sin röst också, för hon har fuskat  ;D Säkert doping det är frågan om :)

Tänk att jag sparade röstläget efter jag sa att man inte fick gissa längre... Undrar varför jag tänkte på det....  ??? Bild nedan.

Då hamnar Nisse 8 med sina 98 001 närmast 98496 knappa 500 ifrån. Grattis!

Domino god tvåa med sina 99 050 drygt 500 ifrån

Reseda blir god trea med 97 237 drygt 1200 ifrån

Grattis alla! Jag vill åka runt och hänga en glänsande guldmedalj på er alla egentligen :) Som man gör med knattelag, det känns som det är det ibland :)

Reseda:
ada, säg bara till, så fixar jag medaljer!

STORT GRATTIS till vinnaren!

Reggis:
Nu är jag ilsk, förorättad ja rent ut sagt förbannad utav denna misskreditering och de falska anklagelser som slungas ut mot mig. Att jag skulle ägna mig åt fusk, tvvi. Vad finns det för bevis? Inga alls utan här tar man bara hedern och äran av migk så där rent av utan några som helst bevis.

Dessutom, vilket är ytterst allvarligt, så ges det spridning utav dessa allvarliga anklagelser utan att den anklagade på något sätt fått någon som helst chans att försvara sig. Maken till maktövergrepp har mänskligheten sällan skådat.  Vad är fångarna på Gantanamo jämfört med detta övergrepp på de mänskliga rättigheterna? En rättegång i Kina är rena föredömet jämfört med den behandling jag har utsatts för här.

Jag kommer naturligtvis inte att finna mig i dessa misskrediteringar och falska anklagelser utan håller redan på att författa en skrift till den internationella domstolen i Haag. Jag är övertygad om att mitt ärende kommer att få förtur för den här typen av övergrepp mot mänskligheten, det vill säga mig, kommer naturligtvis att beivras. Historiens dom över detta övergrepp kommer att bli hård.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion