Författare Ämne: Gissningslek: Når vi 100 000 sidvisningar januari, eller hur många tror ni?  (läst 23887 gånger)

kas

• Gäst
Jag har tagit del och ej förstått! Det är mitt svar på det felaktigt placerade inlägget...Därmed torde jag ha bevisat att jag har minst lika hög kompetensnivå som ni andra som skriver hur som helst, var som helst, och när det faller er in...Dessutom vägrar jag i likhet med andra, för jämlikhetens skull att ändra och flytta inlägget till rätt ställe! Nån djävla ordning får det väl vara... ;D

kas

• Gäst
Jag åberopar JÄV! Reseda bör genast kopplas bort från sitt självpåtagna uppdrag...Köksuppdrag torde vara lämpligt några timmar framöver...Göteborgsmaffian har större kunnande och torde lämpligen ta över ärendet! :D

ada

• Administratör
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
Det går illasinnade rykten om att suomimaffian styr forumrådet, ei perkele ole totta! ("det är för faderlund inte sant")
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Reggis

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Det är så jag uppfattar det eftersom jag blivit bestulen på min seger i den här tävlingen. Inte nog med det jag har dessutom oförtjänt blivit bespottad, hånad och uthängd som fuskare. Inga andra än soumimaffian skulle kunna bete sig så här. Därför är min bedömning att det inte bara är ett rykte utan fakta.

Reseda

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
Reggis, Förutom att bestraffningen hävs med omedelbar verkan kommer vi att yrka böter.

Dessa sätts in på mitt Bg. Sedan hörs vi om lämplig tid och plats. (Böterna bör täcka en flott SPA-vistelse för 2 pers)

kas

• Gäst
Hört om lappen som bad en turistkvinna att dra åt h---vete? Hotelldirren lovade offentlig ursäkt, dagen därpå samlades alla och lappen höll ett tal, sedan sa han: Till damen i röda kläder ska säga att resan är inställd... 8)

nisse 8

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 872
  • Va??
    • Visa profil
Oj vilken stor..............medalj, orkar inte med att bära den runt halsen så jag hänger den på...........i stället :P

gitzie

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 888
    • Visa profil
Köksuppdrag torde vara lämpligt några timmar framöver...
SKOJAR DU!!!  Köksstraff åt Reseda :o :o :o Ska det vara straff  får det väl vara något annat än hennes favvosysselsättningar ;) ;D ;D
There is just a slight difference between "hobby" and "mental illness" ;o))

Reseda

• Hjältemedlem
    • Visa profil
Gitzie, så rätt du har!  :-*

ada

• Administratör
  • Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
Man kanske kan tvinga henne byta till sommardäck själv när det är dags?  :) För hela familjen  :)
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

gitzie

• Hjältemedlem
    • Visa profil
Skulle misstänka att GTTK och barnen byter i tysthet mot att de kan få smyga in i köket.......... ;D ;D

Reseda

• Hjältemedlem
    • Visa profil
 ;D ;D ;D "Man kanske kan tvinga henne byta till sommardäck själv när det är dags?" ;D ;D ;D

Jag har aldrig ens TANKAT bilen själv. 

Gitzie, du har helt rätt:GTTK och barnen byter i tysthet mot att de kan få smyga in i köket  :-*

nisse 8

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 872
  • Va??
    • Visa profil
Nu vill jag upplysa damerna att det heter GGTK och inte GTTK ;D

Reseda

• Hjältemedlem
    • Visa profil
nisse 8, jamän han är ju 1 gång i veckan GTTK, när han tankar min bil   ::)

gitzie

• Hjältemedlem
    • Visa profil
nisse 8, jamän han är ju 1 gång i veckan GTTK, när han tankar min bil   ::)
Tack för den,Reseda  ;) ;D ;D ;D