Författare Ämne: Gissningslek: Når vi 100 000 sidvisningar januari, eller hur många tror ni?  (läst 23874 gånger)

nisse 8

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 872
  • Va??
    • Visa profil
Jaahaa du menar såååå, då är jag GDSTK ett par gånger i veckan ::)

GUDS DAMMSUGAREMAN TILL KVINNAN

Reseda

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 238
    • Visa profil
nisse 8, Jaså du, du diskar och städar?! DET ska jag meddela GGTK. Han menar, att sådana som du, förstör marknaden för honom. ::) ??? :-\ ;D

VAD kan han mena med det  ???

Reggis

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Hallå!!

Här har det skett rättsövergrepp av de grövsta slag. Fullt jämförbara med de som skedde på himmelska fridens torg i Peking 1989. Man har bestulit mig på segern i denna gissningstävling och dessutom påstått att jag skulle fuska.

Hur sjutton kan ni diskutera bagateller om det heter GTTK, SKIT, ANAL, SOPA eller hur nu dessa bokstäver skall sättas ihop när den här typen av övergrepp har skett. Det är dags för Leif Silbersky och Carola att komma in på scen. Carola, den sjungande strutsen, kommer att plåga er med sin sång tills ni stoppar huvudena i sanden och därefter hyllar mig som segrare. 

kas

• Gäst
Hallå!! ;D Ingen större fara, det glunkas om att du får ett lindrigare straff, du ska vara bordsdam till Carl Bildt på vårsoare' hos Reinfeldt i Sagerska palatset  april månad... ;D
« Senast ändrad: sön 3 feb 2008 21:15:42 av kas »

Reggis

• Hjältemedlem
  • Antal inlägg: 1 940
  • Av två onda ting gör jag det jag inte gjort förut.
    • Visa profil
Det tror jag inte Kas. Calle gillar inte mig det vet jag. Så det är absolut inte aktuellt. Dessutom finns inte den bjudning du talar om. Däremot är det en bjudning i Riddarhuset i april men till den är knappast Reinfeldt bjuden. Han är ju bara statsminister och det räknas inte i de här sammanhangen är jag rädd för.

kas

• Gäst
Ja hur som helst! Nu får du snart kämpa mot förtrycket här själv, jag har andra uppgifter att sätta fart med, i etapper om 3-4 veckor i omgångar, men de går bra om man som du säger"har huvet på skaft", såg förresten om en d--a krutgubbe i tidningen, han är 84 år och håller på att ta cert. på flygplan, då ligger man i lä! Hur har han klarat läkarundersökningen? Kanske dom låter han hållas i avaktan på bortfall, eller så har han en ung kvinna som sporrar till stordåd...Jag får inte uppmuntra dig till fräckheter stod det nånstans här förut, Men då vet man inte mycket om fräckt! ;)