Allmänt > Fria diskussioner

Brötessäljare på tradera....

<< < (3/7) > >>

JJ:

--- Citat från: änglautanskor skrivet tis 29 jan 2008 22:39:12 ---Men snälla Reggis! med en sån självuppskattning av dig själv, samt över din egen betydelse med din nedlåtenhet över oss andra som du vill ska krypa i golvet för sådana som dig, enligt din övertygelse, så vill jag bara säga en sak till dig Reggis.........Du får inte vara med och leka med mig och mina kompisar! Jag har nu valt sida, är du kompis med Reggis, så önskar jag dig ett bra liv!!

Kan trist nog inte vara kvar här på forumet längre ..............Ha det bra alla!

--- Slut citat ---

Lägger du av för gott? Om det är pga Reggis skriverier så ta det inte så allvarligt.

kikarbara:

--- Citat från: JJ skrivet tis 29 jan 2008 22:57:42 ---Lägger du av för gott? Om det är pga Reggis skriverier så ta det inte så allvarligt.

--- Slut citat ---

.... i all välmening, om någon upplever en kränkning, så ÄR det allvarligt.

ada:

--- Citat från: kikarbara skrivet tis 29 jan 2008 23:19:07 ---.... i all välmening, om någon upplever en kränkning, så ÄR det allvarligt.

--- Slut citat ---

Nja, i detta fallet tycker jag nog det är "halva vägen var"

Ska vi se vad som föregick detta så

--- Citat från: Reggis skrivet tis 29 jan 2008 22:24:52 ---Men hallå Änglautanskor, knack, knack, är det något hemma. Samlar på persiennsnören. Visst det finns alla sorter men persiennsnören tar nog priset. Dessutom att du blev impad över samlarområdet gör mig orolig. Det fanns en äldre dam i Stockholm som samlade på levande svanar var det du?

--- Slut citat ---

man skulle inte ta i så som Reggis då folk inte är härdade av Internet, men å andra sidan har Ängla deklarerat för länge sedan att det är "hon eller Reggis"

man måste ha åtminstone en viss tjocklek på huden, då det tack vare att man inte kan läsa tonlägen i det folk säger på internet, är så fasligt lätt att förstärka ord att bli ännu hårdare

på samma sätt kan man VÄLJA att lägga på ett mildare tonfall på det man läser, då blir livet genast mycket lättare, och man kan betrakta det hela med t ex en humoristisk ton, till din förtret Reggis, när du vill provocera

Reseda:
Jag har pratat med Reggis i åratal. Vi har långt ifrån samma smak och det jag köper skrattar Reggis åt. Det hon släpar hem, skulle inte få komma i i mitt hus. Detta är fakta i målet.

Vi respekterar varandras olikheter och har stort utbyta av snacket. Jag lär mig massor. Reggis får lektioner i lantliv.

Vi måste alla se saker ur olika synvinklar.

Att välja sida............det slutade jag med i lekis.

Reseda:
Har läst igenom Reggis inlägg flera gånger och kan inte finna att detta stämmer:"med en sån självuppskattning av dig själv, samt över din egen betydelse med din nedlåtenhet över oss andra som du vill ska krypa i golvet för sådana som dig, enligt din övertygelse,"

Det är banne mig Änglas egen tolkning av det skrivna. Märkligt nog känner jag igen tongångarna från andra forum!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion