Allmänt > Fria diskussioner
LÃ…ST TRÃ…D, hjälp, hur låser man upp och hur gjorde jag det??????????
kikarbara:
--- Citat från: Reseda skrivet ons 30 jan 2008 23:02:06 ---Anja, vi förenar oss i bön så du får synen åter.
Kan vi på samma gång be för min utgående mail i Telia som inte funkar. Det är väl den förb....de snöns fel. Funkar den inte i morgon, så vet jag att ni inte bad!
--- Slut citat ---
Ang telia, så är det högre makter än så, och det är väl en stackars tekniker som sliter.... vi har ingen snö och ingen mail, men telia har vi så det räcker och blir över.
Reseda:
Bara 3 mil härifrån låg snön decimeterdjup imorse och det har snöat rikligt under dagen.
Vi har fått ca 100 flingor.... Ja vi bör nog tänka på dem som sliter ute i mörkret i blötsnö.
kas:
Du har själv låst, sen är det låst tills Ada öppnar! Den funktionen är förrädisk, man kommer inte ur sen, som i andra lägen...Jag låste finska dragspel under uppbyggnaden, jag tänkte att nästa ggn. så öppnar jag och fortsätter, det var bara att be Ada öppna, men nu när den skulle vara låst, så gör jag det inte för det har skrivits beundrande inlägg, som om man tänker efter minsta lilla ,kunde ha skrivits nån annanstans...
ada:
--- Citat från: kikarbara skrivet ons 30 jan 2008 19:20:30 ---Jag har lyckats att låsa en tråd, helt av ett misstag... hur tusan lyckades jag med det och hur låser jag upp den igen, det var inte min avsikt att låsa något.............
--- Slut citat ---
Ada hör bön :) Om inte du har klickat på "lås tråd" medvetet (vilket jag trodde) vet vi nog inte om det är du eller jag som råkat klicka på det. Långt ner till vänster på sidan kan man klicka på detta, admin och trådstartaren får låsa, bara admin kan låsa upp.
Kan ju betecknas som en förmån att den som startar en tråd kan få bestämma när det är slutdiskuterat?
Jag låser upp
kikarbara:
--- Citat från: ada skrivet ons 30 jan 2008 23:46:52 ---
Ada hör bön :) Om inte du har klickat på "lås tråd" medvetet (vilket jag trodde) vet vi nog inte om det är du eller jag som råkat klicka på det. Långt ner till vänster på sidan kan man klicka på detta, admin och trådstartaren får låsa, bara admin kan låsa upp.
Kan ju betecknas som en förmån att den som startar en tråd kan få bestämma när det är slutdiskuterat?
Jag låser upp
--- Slut citat ---
Tack så hjärligt!
Jag är på väg att gå och lägga mig, så mitt långa svar till Reggis får anstå tills imorgon =)!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion