Allmänt > Fria diskussioner

LÃ…ST TRÃ…D, hjälp, hur låser man upp och hur gjorde jag det??????????

<< < (2/7) > >>

JJ:
Det är bara admin som ser allas IP-adresser. Alla andra ser bara sin egen.

Reggis:
Då har jag väl bara inte tänkt på det tidigare. Man börjar ju bli lite nojjig. Kan någon ha stoppat in sån där utrustning hemma och styr ens dator, det är det man roar sig för, eller hur?

kikarbara:

--- Citat från: Reggis skrivet ons 30 jan 2008 21:09:49 ---Det vet jag, det är Guds hand som varit där och låst tråden naturligtvis. Det är dessutom mitt fel för jag skrev namnet Carola i ett inlägg. Då kom genast Guds hand trots att jag menade den sjungande Strutsen Carola och inte hon från Livets Ord. 

--- Slut citat ---

Hm guds hand?  ;) Eller så var det någon som tyckte att jag skulle sätta mig på fingrarna innan jag svarade på något inlägg där... ;D

Anja:

--- Citat från: kikarbara skrivet ons 30 jan 2008 19:20:30 ---Jag har lyckats att låsa en tråd, helt av ett misstag... hur tusan lyckades jag med det och hur låser jag upp den igen

--- Slut citat ---

Det vill jag också veta. Hur tusan gick det till?  ??? Ada, du får förklara för oss ovetande.

Reggis:
Jag tror inte Ada kan förklara det här: Det är en uppenbarelse, en händelse liknande den där Moses delade på vattnet med en kniv eller hur det nu gick till. Det är bara att stumma av förvåning se hur en tråd låses utav sig själv. De som tidigare tvivlat på Guds existens måste nu vidkänna att hans finns och han låser trådar. Låt oss nu tillsammans bedja för att tråden skall låsas upp.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion