Allmänt > Fria diskussioner

Spott, fräs, tvi och ve!!!!!!!!!

<< < (22/25) > >>

Reseda:
Nisse, Igelkottaskinn kanske ??? ??? ;D

nisse 8:
 ;D ::)

änglautanskor:
Eller tvi fasaspott ,ve och fasa?
Antar att det är  något fel på mig, men jag tycker att det hela tiden är samma på forumet,känner igen allas inlägg , allt tuggas om gång på gång.
gäller alltså inte bara på Spott och Fräs.
Den enda som inte är samma dag efter dag är våran Reggis, men för min del  upplever jag Reggis som en gammelfaster som vi alla i släkten tillåter att ta plats på grund av ren artighet, eftersom alla vet hur hon är och ingen orkar engagera sig så får faster Reggis hållas med sina små inlägg och får naturligtvis tro att nån bryr sig

kikarbara:

--- Citat från: änglautanskor skrivet fre 18 apr 2008 23:32:42 ---Eller tvi fasaspott ,ve och fasa?
Antar att det är  något fel på mig, men jag tycker att det hela tiden är samma på forumet,känner igen allas inlägg , allt tuggas om gång på gång.
gäller alltså inte bara på Spott och Fräs.
Den enda som inte är samma dag efter dag är våran Reggis, men för min del  upplever jag Reggis som en gammelfaster som vi alla i släkten tillåter att ta plats på grund av ren artighet, eftersom alla vet hur hon är och ingen orkar engagera sig så får faster Reggis hållas med sina små inlägg och får naturligtvis tro att nån bryr sig

--- Slut citat ---

Ängla; det är alltid lätt att klaga på andras inlägg, men om man lägger handen på hjärtat, kommer man själv med nya fräscha ämnen i sina inlägg när man skriver?

Jag orkar ärligt talat inte höra mer klagomål på en enskild medlem på sidan, vi har alla samma möjlighet att ta plats, läsa på de inlägg vi vill och hoppa över de inlägg vi inte vill läsa. Och om det inte passar så finns det minst två sajter till som avhandlar området.

Vidare uppskattar jag inte att min åsikt inte gäller när du uttalar dig. Jag har flera gånger påpekat att jag gillar Reggis inlägg, gärna läser dem och det med stort intresse. Det är inte så att hon "får hållas" av sådana skäl som du anger. Är det så att du känner att du får för lite uppmärksamhet, så lägg nya trådar, svara på inlägg, lägg bilder, lägg frågor etc, etc, etc. Ditt eget utrymme påverkar du själv!

Snälla Ängla, håll inte på att skapa intriger som inte finns för oss andra. Har du något att säga Reggis, så inboxa henne och ta det direkt och personligen, istället för att lägga massa insinuationer på sidan.

nisse 8:
Finns det Retroryggskott tro ::)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion