Allmänt > Fria diskussioner
Spott, fräs, tvi och ve!!!!!!!!!
Fjoll:
Tack för de orden Ängla. Jag kan inte säga att de värmer men å andra sidan så är det inte heller det jag är ute efter. Givande diskussioner och intressanta saker att läsa är däremot givande. Eftersom du i synnerhet nämner Reggis så kan jag säga att jag i likhet med Kikis är högst intresserad av vad hon skriver. Inte håller jag med alltid men det är bl a det som gör det hela intressant. Tänk om vi alla tyckte likadant, då skulle det bli trist. Dessutom finns det många fler som skriver här på Retro, inte att förglömma, även deras inlägg läser jag givetvis med stort intresse och nöje. Nu upprepar mig förmodligen från någon tidigare tråd men det tål att upprepas. Jag är stolt att tillhöra detta forum, kanske inte lika stort som AP men då ska man vara medveten om att väldigt många av de inlägg som finns där aldrig någonsin skulle passera censuren här och det är för mig en av de viktigaste anledningarna att jag trivs här. Att ha olika uppfattningar är (för mig) en självklarhet, likaså att stå för dem och kunna diskutera dem. Det tycker jag faktiskt att vi gör här. Vi är inte lika många så inläggen blir såklart färre men som sagt, skitinläggen med personangrepp och annat junk det slipper vi. Tack för det Ada!
ada:
Jag vill bara ge mej till känna här, att jag läst -och konstaterat att meningskiljaktigheterna här tål att diskuteras utan att jag lägger mej i
Fjoll:
Nix pix Nisse, här är det raka ståtliga ryggar som står och går ;D
Reseda:
Jag har alltid uppskattat Reggis. Hon Gammelfaster.......det var det bästa på länge ;D ;D
Ängla, Tag dig så stor plats du önskar ha på forumet. Det är ingen annan som gör det åt dig. Du tycker att vi upprepar oss. Hur ska vi uppleva dina upprepade gnällattacker då?
Jag personligen har tröttnat helt på dem!
Domino:
--- Citat från: änglautanskor skrivet fre 18 apr 2008 23:32:42 ---Eller tvi fasaspott ,ve och fasa?
Antar att det är något fel på mig, men jag tycker att det hela tiden är samma på forumet,känner igen allas inlägg , allt tuggas om gång på gång.
gäller alltså inte bara på Spott och Fräs.
Den enda som inte är samma dag efter dag är våran Reggis, men för min del upplever jag Reggis som en gammelfaster som vi alla i släkten tillåter att ta plats på grund av ren artighet, eftersom alla vet hur hon är och ingen orkar engagera sig så får faster Reggis hållas med sina små inlägg och får naturligtvis tro att nån bryr sig
--- Slut citat ---
Ja det kanske är något fel på dig? Inte vet jag, men jag tycker inte att det idisslas så mkt här. Personligen tycker jag det är mkt värre på många andra forum.
Tycker inte heller att "gammelfaster" tillåts ta för stor plats, tvärtom så tycker jag att de flesta av Reggis inlägg kan vara både roliga och intressanta, ibland läser jag bara och går vidare, ibland går jag i svaromål och ibland håller jag med.
Vad menar du med engagera sig? Har jag inte nåt att säga så låter jag bli, hellre det än en massa blaj blaj!
Vill du Ängla ha mer plats? Gör då inlägg! Det skulle jag ha gjort!
Tycker du att det tuggas om? Gnäll inte, gör något åt det istället! Fler inlägg av dig själv kanske!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion