Allmänt > Fria diskussioner
Spott, fräs, tvi och ve!!!!!!!!!
convallaria:
JF Jansson Rör i Uppsala. Bajs.
Reseda:
Kära Retroister, tack för edra böner i natt! NU funkar min e-mail.
Domino:
;D ;D ;D
Tackar och bockar gör jag med! Ingen post igår, men idag var hela postlådan full igen! ::)
ada:
vad bra att man kan avreagera sig här :)
Just nu är jag riktigt förbannad på SIBA...
Jag har nämnt att jag har glappkontakt på datorn, eller rättare sagt i elsladden vid kontakten bakpå datorn. Jag åkte till Siba för 13 dagar sedan, de hade ingen ac adapter inne (sladden sitter ju svetsad i adapterklumpen så man kommer inte ifrån att köpa nytt) så det skulle sökas efter en och meddelas mig snarast, jag förklarade att jag inte kunde vara utan datorn (strömförsörjningen) alls, så det var bråttom.
Jag hörde inget så jag försökte nå dem förra tisdagen, Siba tar ju centralt mot samtal och tar namn och telefonnummer så butiken kan ringa upp. Ingen ringde.
Idag fick jag samtal, 1050 kr skulle det kosta, fast jag hade ju hunnit få min kabel att gå av helt och har nu lagat den stabilare, alldeles ävl ("kan ävl", som vi säger i familjen)
OCH jag hade också hunnit surfa runt att det finns kopior för 399, Dustin tar 749 inkl moms osv...
Dagens tvi (plus ilsket mail) får alltså Siba från mej.
Reseda:
Värre är, att inte ha NÃ…GOT alls att spotta på, nu när tillfälle ges >:(
Inte ens på vädret kan jag klaga. I morse var det frösabox av bilen. Nu är det 5 grader varmt.
USCH vad jag mår dåligt av att inte kunna gnälla!!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion