Allmänt > Fria diskussioner
Spott, fräs, tvi och ve!!!!!!!!!
Reggis:
Inte för att jag vet vilken symbolik det skulle kunna ligga i det men det är jag inte. Det måste ligga något missförstånd bakom detta. Visst har jag läst matematik på högskolenivå men jag har läst så mycket annat också och betecknar mig absolut inte som någon matematiker. Jag kanske svarade att jag just läst matte på högskolenivå och att det därav drogs slutsatsen att jag var matematiker.
Reseda:
Det som sorterar ut dig Reggis som den stora loppisfyndaren, är din enorma kunskap inom alla områden.
Du ser en godbit som jag i min okunnighet inte ens tittar åt. EN sak har jag i alla fall lärt mig. Jag SER numera att mina tavlor inte är av högre kvalité.
(jodå, jag älskar dem ändå. Har inte köpt dem utan alltid levt med dem)
änglautanskor:
Att tycka om eller älska sina utvalda eller fådda tavlor eller andra föremål är ju det som skapar ett hem , sen om värdet är lika med noll eller om någon annan tycker att det jag har är skitfult , spelar ingen roll .Det viktigaste är att jag trivs med de mina i vårt hem.
Fräser och spottar på mig själv som inte får någon riktig ordning på vårt hem, önskar att Simon och Tomas , inredarparet kunde besöka oss!!
JJ:
--- Citat från: änglautanskor skrivet mån 10 mar 2008 22:02:00 ---, önskar att Simon och Tomas , inredarparet kunde besöka oss!!
--- Slut citat ---
Ingen kritik till dig, men aldrig i livet att jag skulle släppa in dem! Jag vill bestämma själv.
kikarbara:
--- Citat från: JJ skrivet tis 11 mar 2008 06:33:37 ---Ingen kritik till dig, men aldrig i livet att jag skulle släppa in dem! Jag vill bestämma själv.
--- Slut citat ---
och jag skulle släppa in vem som helst som inte har ett teveteam med i följe, vill någon rota runt och ändra om, måla och spika upp tavlor så varsågod! =)! Jag skall inte hindra dem, tycker jag inte om det sen kan jag alltid ta bort skiten igen.
Jag är och förblir världens sämsta hemmafru.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion