Allmänt > Fria diskussioner
Spott, fräs, tvi och ve!!!!!!!!!
Jemmifer:
Tycker synd om Nisse! Har tack o lov aldrig haft ryggskott, den jämla foglossningen jag fortfarande har kvar är gräslig nog. Tur att du kan sitta iaf, du kan ju skriva inlägg som aldrig förr nu när du är invalido.....
Reggis:
Han har ju för katten en tunga att trycka ner tangenterna med om det gör ont när han skriver med händerna. Sätt igång Nisse, din förbenade latmask.
Reseda:
Nisse stackars dig. Ryggskott är nog gräsligt.
Själv njuter jag nu av efterdyningarna av en dag i trädgården och växthuset. Det är bara den jämra latmasken som värker så förgrömmat. Men det är ju såååå lätt fixat.
Man lägger ett äpple i trosorna. Latmasken kryper i äpplet för att ta sig en tugga. Man väntar tills han ätit sig proppmätt. Då lägger han sig och sover. DÃ… tar man bara ut äpplet. VIPS är latmasken försvunnen! ::)
Reggis:
Varför är det så förbaskat synd om den här simulerande Nissen? Nej jag säger som Reinfeldt, alla skall dra sitt strå till stacken och det gäller även Nisse. Upp och hoppa med dig din förbaskade latmask. En kick i baken det är vad du förtjänar Nisse för ditt sabotage av arbetslinjen. Du är ta me tusan en säkerhetsrisk. Tänk om alla skulle skaffa sig ryggskott och slappa, hur skulle det gå?
Reseda:
Reggis, äpplet är nu på väg till dig! Kommer med expressgods!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion