Allmänt > Fria diskussioner
Vit månad
ada:
--- Citat från: convallaria skrivet fre 1 feb 2008 14:11:34 ---Februari är bara skit tycker jag. MEN det är en kort månad och passar därför bra att vara alkoholfri. Vem hänger på?
--- Slut citat ---
Jag kan nog med lätthet hänga på där, det är bara att fortsätta samma linje som efter skumpan tog slut på nyår... Det har inte blitt nåt efter det.
--- Citat från: Domino skrivet fre 1 feb 2008 14:47:00 ---Skulle gärna hängt på, men ska resa till varmare nejder (Thailand) och blir borta hela februari.
--- Slut citat ---
Vad skoj! Ha det riktigt gott där!
Reseda:
JJ, "Har provat att bli berusad två gånger men jag gillade det inte alls!" Så har även jag gjort. Lika många gånger, med samma känsla som du.
Februari en skitmånad? Det är 1 månad närmare VÃ…REN nu!! Januari och november tycker jag är allra värst.
Domino, känner nästan ett litet sting av avund. Tittar i resebroschyrer och drömmer......NJUT av värme och sol!!
kikarbara:
Jag är alltid alkoholfri, så jag kan tyvärr inte hänga med på en vit månad. Annat var det förr. Då betydde en vit period vitt vin och amfetamin ;). (skojjar förstås).
nisse 8:
Jag kan inte heller hänga på då jag är inne på andra ölen :)
ada:
Vi ser inte ner på dej ändå :-*
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion