Författare Ämne: Motorcykelleksak  (läst 3306 gånger)

Fjoll

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 631
    • Visa profil
Motorcykelleksak
« skrivet: sön 3 feb 2008 22:21:33 »
Någon därute som vet vem lite mer om denna. Med tanke på den som haft den som barn gissar jag att den är från slutet av 50 alt början av 60 men skulle gärna vilja veta mer säkert. Dessutom är jag jättenyfiken på värdet, 50 eller 500?
Drottningen är den som skapar alla regler, jag är drottning. Jag skapar alltså reglerna. Som jag uppför mig, sådan är också god sed, avundas ni mig inte?
(P-O Enquist, Livläkarens besök)

ada

  • Administratör
  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 4 043
    • Visa profil
SV: Motorcykelleksak
« Svar #1 skrivet: sön 3 feb 2008 23:46:50 »
det stoppar väl inte på 500 kr när det gäller gamla plåtleksaker, vet inte på rak arm hur mycket mer men...
Mitt senaste projekt www.ipnr.se

Domino

  • Seniormedlem
  • ****
  • Antal inlägg: 250
    • Visa profil
SV: Motorcykelleksak
« Svar #2 skrivet: mån 4 feb 2008 11:31:00 »
Hur är den märkt? Man kan få upp till några tusenlappar för dem, beroende på vem som gjort den och när.
Du kan få mer på ebay än Tradera. Har du konto på ebay så kan du kolla på avslutade auktioner!

Fjoll

  • Hjältemedlem
  • *****
  • Antal inlägg: 631
    • Visa profil
SV: Motorcykelleksak
« Svar #3 skrivet: mån 4 feb 2008 18:38:18 »
I ärlighetens namn ska jag säga att den inte ska säljas. Som jag tidigare sagt så säljer jag aldrig det jag köpt, åtminstone är det ytterst ytterst sällsynt och då med tårarna trillandes. Ska kolla både märkning o Ebay, ja jag har konto där.
Drottningen är den som skapar alla regler, jag är drottning. Jag skapar alltså reglerna. Som jag uppför mig, sådan är också god sed, avundas ni mig inte?
(P-O Enquist, Livläkarens besök)