Allmänt > Fria diskussioner

Äntligen kläms simulanter på Arbetsmarknaden åt.

<< < (6/7) > >>

Reggis:
Men kära 1-6, hur står det till? Sitter du och styckevis kommenterar mina inlägg och gör egna tolkningar av ett ironiskt inlägg. Du tar tydligen inlägget på fullt allvar dessutom, ack ja.

Du verkar vara väldigt insatt i det här med pedofilnätverk ”123456”.  Jag tänkte inte ens på den typen av aktiviteter när jag skrev. Dessutom skriver du s k männen, vad menar du med det. Är inte 100 % av pedofilerna män?

Håller med dig om att dessa ”män” är sjuka. Jag tycker inte en kula i pannan är rätt medicinering. Vad jag däremot kan tänka mig är kemisk kastrering om en ”s k man” visar sig vara både straffokänslig och inte svarar på psykiatrisk behandling.

kikarbara:

--- Citat från: Reggis skrivet sön 10 feb 2008 21:40:56 ---Är inte 100 % av pedofilerna män?

--- Slut citat ---

Håller egentligen med dig i sakfråga, men det finns även kvinnliga pedofiler. De tror dock -precis som männen- att de gör ungdomen/barnet en tjänst och att de "bara lär upp". Tyvärr finns ett stort mörkertal pojkar som utsatts för sexuella övergrepp som inte gör anmälan för att det tydligen är ännu mer tabubelagt för pojkar att uppleva ett sexuellt övergrepp när förövaren är en kvinna.

Reggis:
Det heter inte pedofil då kikarbara det är pederaster.

kikarbara:

--- Citat från: Reggis skrivet sön 10 feb 2008 21:55:19 ---Det heter inte pedofil då kikarbara det är pederaster.

--- Slut citat ---

Ok, touché, du har rätt, pedofiler är till 100% män, jag ger mig!

convallaria:
Nä, tvärtom är det: pedofili betyder sjukligt sexuellt intresse för barn.  En pedofil är oftast man, men kan också vara kvinna.

Pederasti betyder sexuella övergrepp av män på gossar. Pederosis är sexuella övergrepp på flickor. Pederotosis är sexuella övergrepp på småbarn.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion