Allmänt > Fria diskussioner

Paris Hilton, årets kvinna, rätt eller hur?

(1/3) > >>

Reggis:
Jag såg att Paris Hilton blivit vald till årets kvinna. Aldrig har en utnämning varit mer motiverad en denna. Hon är ett föredöme på alla sätt för alla kvinnor i världen. Hon festar och har kul och tar livet med en klackspark. Dessutom bidrar hon på ett utomförträffligt sätt till att få fart på ekonomin. Hon är ju en shopaholic som får julen att snurra. Det är bara att gratulera till det kloka valet.

Moses:
Vem har utsett..... :) ....och att julen är snurrig, har man ju hört talas om  ;)

ada:
Jag trodde det var ett hotell?

Och så hette definitivt inte hotellet på en bakgata i Paris vi tog in på under tågluffen, sängen ar som en båt, golven var skitiga, vi skulle ta kort med mej, en lättklädd 16-årig skandinaviska i fönstret, det blev en folksamling visslande män nedanför... :)

Reggis:
Priset delades ut vid Harvarduniversitetet och är mycket välförtjänt tycker jag. Vem skulle det annars var? Ingen kvinna har betytt så mycket och påverkat oss mer, är motiveringen till priset och det är bara att hålla med, eller hur?

Hon gör vad hon kan för mänskligheten. Det vill säga shoppar, festar och förser tidningar med rubriker. Kan man göra mer?

gitzie:

--- Citat från: Reggis skrivet tor  7 feb 2008 22:01:36 ---Hon gör vad hon kan för mänskligheten. Det vill säga shoppar, festar och förser tidningar med rubriker. Kan man göra mer?

--- Slut citat ---
Ja, lite  ;) ;D ;D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion