Allmänt > Fria diskussioner

Det finns en tråd på AP som är minst sagt upprörande.

<< < (4/5) > >>

Fjoll:
Japp, det gör jag titt som tätt och ikväll lär det bli etter värre. Kilade ned på systemet och inhandlade lite gott, både rött och bubbel. Har kommit på att jag dricker åt pipsvängen för lite, faktiskt!

kikarbara:

--- Citat från: Fjoll skrivet fre  8 feb 2008 19:14:36 ---Japp, det gör jag titt som tätt och ikväll lär det bli etter värre. Kilade ned på systemet och inhandlade lite gott, både rött och bubbel. Har kommit på att jag dricker åt pipsvängen för lite, faktiskt!

--- Slut citat ---

Nämen Fjoll... det gör nog jag med, kanske skulle öka på konsumtionen lite? Nu har ju bolaget stängt för kvällen... men hm, kanske går att hitta någon halvgammal likör här i huset någonstans... *asg*

Fjoll:
Oj, upptäckte att det blev ot igen men jag klarar inte av att flytta tråden, till vart förresten, vita veckan kanske, fniss...

ada:
ingen fara, denna tråd har förlorat sitt ämne ändå  iom att tråden nu är borttagen på AP, så pladdra på bara

om du inte VILL att jag lägger beskrivningen av alkoholvanorna i vit månad-tråden?

Fjoll:
Förlåt mitt uteblivna svar Ada. Hamnade framför en film på Tv:n vilket inte händer så ofta. I vart fall kan den ligga kvar för min del.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion