Allmänt > Fria diskussioner
Det finns en tråd på AP som är minst sagt upprörande.
Fjoll:
Håller med dig Reggis. Det är bland det mest avskyvärda jag läst där och jag kan för mitt liv inte fatta hur det kan få stå kvar. Jag brukar emellanåt göra min röst hörd men i den tråden tycker jag gränsen för att bemöta har passerats för länge sedan. Kanske dumt men jag har helt enkelt inte ord för den avsky jag känner. Man bör respektera sina medskribenter och det gör jag faktiskt inte i det här fallet.
Domino:
Nu har antagligen någon larmat om den till adm, tycker att de har dålig koll på trådarna. De borde ha bättre koll eftersom det alltid dyker upp sådana inlägg som är både rasistiska och allmänt motbjudande på andra sätt!
Jag förstår inte att de vill fortsätta med det öppna forumet (AP) som inte behöver inloggning med användarnamn!
Fjoll:
Njaa, jag är inte så säker jag. De två sista inläggen handlade bl a om att jag övergått till denna sida där jag stortrivs. Det sista inlägget var att N besökt den och fann den den trevligt upplagd. Märkligt att den rök just då... Nåja, i vilket fall som helst skulle den bort och det var bra att de gjorde det.
123456:
Jamila på AP skrev i ett inlägg: Jag vill döda alla Danskar & tillverka något av dom !
Den personen har retat upp sig på Muhamemdbilderna !
Jamila återkommer till eget Danskhat genom att skriva: Personen spyr när ser hur dom skriver & låter m.m.m.m.
Där kan man tala om att vara Rasistisk, kan aldrig tänka mig att den peronen fortfarande är kvar på AP !
Reseda:
LikSpänning
fredag den 08 februari 2008 - 08.15
--------------------------------------------------------------------------------
Vad är väl en bal på slottet....? På Prettoforum kan du ju tjattra med ada och ian. Det du!
Tack LikSpänning för ditt intresse för mig!
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida
Gå till fullversion